Oct 22, 2011

Menu at Mek T~




Wokeh sambungan entry tekak Ganu semalam ye...hihi..
jangan mara aaaa...nanti kena jual~   =P





Banyak menu dipaparkan di dinding...
rasa macam nak order semua lah...haha tamak!  =.=





Aku order set "Sedap Sokmo"...
wah nama menu pun nak ada slang Ganu yu...auww~
set yang aku order ni ada 2 saiz...
saiz besar (2 ketul ayam), RM14.90
saiz kecil (1 ketul ayam), RM10.90
agak² aku amek saiz yang mana???
hekhekhek ofkos lah amek saiz besarrrrr punyerrrr...
nafsu jin lah katakan...ngehh~  v(^___^)"





Kawan aku amek set "Sihat Sokmo" atau "Nasi Ulam Mek"
apa yang sihat??
sebab ada banyak ulam...pheww~
harga RM8.90





Setiap set yang ada didatangkan dengan minuman sejuk dan dessert of the day...
dessert untuk hari semalam ialah Pengat Kacang Merah...
aku tak suka pengat tu so tak makan pun  -.-'
lagipun macam kurang uummpphh!





Menu wajib bila datang sini is keropok lekor...
keropok lekor dan Terengganu macam sinonim...kan??  =)
ada regular saiz (8 ketul) dan large saiz (12 ketul tak silap)
tapi rasa keropok lekor dia sama je macam beli kat tepi jalan...
kalau ikut tekak aku lahhhh...
sebab aku biasa makan yang betul² dari Ganu tu ikan semata...
macam takde tepung langsung...
tapi sedap lah sebab makan time panas...
harga RM4...untuk large saiz tak sure harga berapa...hihi~





So here is our bill...
bagi aku oke je price ni...
restoren dia pun selesa...
ada Wi-Fi bagai....
yang penting service oke...
walaupun beratur agak lama sebab ramai orang...
alahhh standard la...
pergi mekdi pun beratur lama jugak bila peak hour tu kannnn?? =)
aku akan terjah lagi restoren ni akan datang...
dan aku juga berani suggest kat korang untuk singgah makan kat sini...
so worth it!
selamat menjamu selera!  ^___^






Kalau suka sila lah LIKE! Terima kasih sudi membaca!

8 comments:

Ce'gu JAERA said...

woww.. nampak macam sedap.. dah lah murah, sedap2 menggiurkan lagi

Ibu Muda 30series said...

akhirnyaa....hehe

ok la tu. tak la mhl sgt

Fazleyatul Aini said...

aku kalau balik ganu mesti p cari kopok lekor seberang takir. mmg best la

WH said...

mek-t????? hahahaha.. macam2 idea nak bg nama.. :P

mas saari said...

nampak menarik menu dia...
nak try jugaklah nanti makan kat sini!

hazman aka species1980 said...

memang plan nak terjah kedai nei...dah lama tak makan laksam nie....

Fai Nardir said...

wah, nasi ulam mek tu nmpk sedap ^-^

ESP-Best seller dikalangan wanita dan ibu2

Unknown said...

pengat dia macam cair je yana..
tapi ok la kan..
sesuai la dengan harga...
yang penting kenyang dan selesa.:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015