Oct 14, 2011

Mutiara Kata (Part 10)



Kita akan lebih berjaya jika kita berjaya melawani kemalasan dan kelemahan... Jika lebih suka kesenangan dan kemudahan, LUPAKAN saja kekayaan...







p/s::  Esok dak encem jual bunga kat pesta konvo UPM...aku pun ada jugak tolong²...booth kami kat belakang dewan besar ye...booth NO. 4....meh singgah mehhh!!  ^__^






Kalau suka sila lah LIKE! Terima kasih sudi membaca!

10 comments:

Lya Colours said...

nice sharing beb =)

Anum said...

kata-kata yang indah

Isteri Encek Bard said...

betul tu..... tapi biler malas, semua keja tak emnjadi...waaaaaaaa

Aku Ibu Muda said...

jadik saudagar bunga ye yana...hehe

POSH76 said...

Setuju sgt....ini lah musuh sendiri paling ketat..kena lawan

mas saari said...

kalau nak berjaya kena rajin, tak leh malas2 kan?

Puteri Iqa Izyan said...

dah jadi rajin dah sekarang. heee. =))

eliyaezlinalias said...

perfect!


p/s: windu ngn dewan besar upm tu..hehehe

nabilah_2908 said...

tul la...

terkesan di hati...huhu... :)

adik saya kat UPM...nnti sy suh dia cari eh...kim salam kat Yana... :)

BENA said...

;)



betoi tuh . so kite rajinnnnn . ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015