Oct 17, 2010

Kitaran Hidup Mercedez Benz

Sebelum ni aku ada bercerita mengenai kitaran hidup seekor beruang panda, kali ni bercerita mengenai kitaran hidup kereta mewah Mercedez Benz daripada tahun kelahirannya pada 1886 sehingga lah kini, tahun 2010...wow!

Tabik spring lah pada sesiapa yang mampu beli kereta ni...tapi aku minat lagi BMW...nampak muda dan macho...merz ni nampak macam khas untuk warga korporat dan orang² tua...hahahaha~  eh tu cuma pendapat aku je *wink*


































Cantik kan?? oh dak encem, belikanlah sebijik kereta macam ni untuk ai...lalalalala *apa kau ingat laki kao tu cap duet??*  lalalalalalala~ =p





35 comments:

mrnoble said...

nicely done! :D

Mr feckry said...

ape gua boleh cakap, WOW!

Along Tapa said...

merc.....


aku lagi prefer merc daripada BMW...sebab bila naik merc, perasaan bongkak atas jalan tu lain dowh...memang timbul perasaan lu tak nampak ke gua merc...sekali gua lempang baru tau....haha

Gorengbaek - Taktik-taktik mengorat yang hampeh

Amir Syahir said...

akhir kata, bli lah kereta buatan malaysia.hii

sugar2 kapas strawberry said...

suke merc sport.ahah

BENA said...

yeah ! kte same sis. minat bmw jugakkkkkkkkkk ! tapi minat lancer jugak . tapi minat vios jugak


gile kah ? WAHAHAHAHA~

-iLLa- said...

my parents gler kereta..mereka pki merc..yes..btul kata u..i pun lgik minat pada BMW...ehehee..

ieda said...

perghhh memang best .. thanx sharing dikk :))

ftrhd said...

i prefer BMW...lagi sporting dan encem hehehe

yanamib said...

:Mr Noble:
very nice =)

yanamib said...

:Mr feckry :
nice! ^_^

yanamib said...

:Along Tapa:
nek BMW lg macho beb..baru la 'kereta sukan'..ngehehe~ =p

yanamib said...

:hiro:
haha...bli waja inspira la..terbaekk buat ms ni =)

yanamib said...

:sugar2 kapas strawberry:
oh bg kita bmw lg sport..hehe~ =)

yanamib said...

:ribena.illina:
haha kamu mmg weng.. =P

amek yg paling mhl aa..br syiokkk! ^_^

yanamib said...

:-iLLa- :
pasni yu wat revolusi bmw plak la dlm famili yu..hehe~ ^_^

yanamib said...

:ieda :
ur welcome kak! =)

yanamib said...

:Fitrihadi.com :
btol btol btol..sgt macho! awww~ =p

Unknown said...

kalaulah dapat best ni...dah rajin skrg ni rajin nak gi event..skrg sape lambat dia tak dapat

meow said...

meo ade proton bmw. nk naek tak?

Un Phat Lee said...

betul2 gua pun setuju.merc sesuai utk orang tua2 dan bww utk yg muda.

yanamib said...

:kak ina kl:
oh cemtu..kena slow talk dgn tunang dlu..hehe~

yanamib said...

:meow:
haha sy pon ada proton tu gak =p

yanamib said...

:Un Phat Lee:
yezzerrr~ ^_^

Tieah Madian said...

Sm la yana..
Aku pun minta BMW..
Sbb tu masa bpk aku nak kasi Mercedez Benz aku tolak..
Kang nmpk cm org tua plak aku guna keta tu..
Haha..


[Angan2 la ko Tieah!!! Dush3..]

R.A said...

bmw!bmw!yana buat entry hikayat idop bmw lak..hehe

Unknown said...

minat gak tapi ONGKOS nyer mak aii hehe

Anna Boleyn said...

suka tengok kereta yang lama-lama tu..

makin lama makin maju. op cos lah kan mengikut peredaran zaman. lama gila dah mers ni kan. tu yang mahal berlipat ganda tu..

and true.. merz ni sesuai untuk warga korporat.dah diorang je mampu beli. :)

yanamib said...

:d_tieah:
hahaha xpe xpe..aku doakn angan² ko jd kenyataan lah..tee hee~ =p

yanamib said...

:ct odah :
hehe tggu org send emel mcm tu dlu br leh cite..ngee~

yanamib said...

:POSH76:
hehe tau xpe..klu wat bisnes br mampu kut bli kete cemni =)

yanamib said...

:Anna Boleyn:
hehe btol²..org² bisnes je mampu bli kete camni..klu mkn gaji ssh kut nk bli =)

hamzah ian said...

fuhyooo.. bile proton nak jadi camnih??

har har

nabilah_2908 said...

setuju dgn Yana...hehehe..

merc mmg tak sesuai dgn golongan muda mudi mcm kita2 ni.... ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
CREAM PUFF - PART 2

Anonymous said...

pompuan buat keputusan semua ikut emosi..lps tue bincang takder dpn2 nk selesaikan...kecoh2 kt chat FB jer..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015