Oct 16, 2010

Teringin Nak Jadi Graduan UIA

Hari tu aku attend convocation kawan aku kat UIA Gombak....

Hari tu???


ya ampunnnn...dah lama kuttttt kawan aku tu konvo..eh tak la lama sangat...4 Oktober...Isnin MINGGU LEPAS!!

kenapa baru sekarang nak cerita??


erm erm erm...


entah la...tak dapat nak jawab soalan tu...

lupa kot...tak pun malas...tak pun........hahahahaha *terasa nyanyuk sekejap* @_@

eh sukahatiakulahlabu...lalalalalala~


CONGRATZ DAYAH!! you are the greatest friend ever!! *bodek...hinsfff~*

Sanggup tu aku amek cuti sebab nak tengok minah ni convo...ye lah time aku convo TAHUN LEPAS dia ada datang *motif letak capital letter?*    kunun² membalas budi...hahahaha...takde maknenye...aku memang ikhlas oke nak datang...IKHLAS beb!  v(^_^)




 Katak hijau yang berharga RM15 dan bear yang Dayah pegang RM55...total RM70....dah mintak diskaun tapi awek tu takmo bagi daaaa...mungkin sebab kasut but yang aku pakai...erk *apakah*  =P
Tapi aku share dengan cik Yam...so aku bayar Rm35 je lah..yeayy! ^_^






 Sesi mencuba baju UIA...maklong lah aku kurang pandai sikitttt je dari Dayah...tak layak belajar kat UIA..layak berdiri kat pintu masuk je...huhuhu~  *siapa suruh amek course yang susah! -__-'*
yang sebelah aku tu lah cik yam...dia student UPM...tahun depan dia pulak convo..insyaAllah...
Agak menyesal aku pakai baju tu sebab panassssss kaooo... T_T
Demi dayah, ku persetankan je kepanasan itu...dalam UIA kena pakai sopan²..kan kan kaNnnn... =P






Macam dah tenggelam muka dayah dengan bunga² dan bear² yang dia dapat...hehehe...tapi ko takleh lawan aku lah...aku dapat bear besarrrrrr dari dak encem..muehehehehe *bakar²*  ^_^











Abaikan kami yang macam excited bergambar dengan tiang bendera...?? >_<
well dah nama pun tak layak study kat UIA...sekali sekala datang sini haruslah teruja terlebih...lalalalala~





Ko simpan elok² bear yang kitorang bagi tu yeh...jangan bagi cha geget²...sebab bear² tu agak comel kompemlah jadi kegilaan anak² buah ko kan...sorok kat tempat yang dorang tak buleh cari macam dalam laci spender ke...oke? bwahahahahaha~  =P











p/s:  Kalau aku nak sambung study sok aku sambung kat UPM...UIA jauh maaa...hehehe~ ^_^



21 comments:

nabilah_2908 said...

tahniah tuk Dayah... :)

seronok kan...time konvo macma ni...kita la org paling special kt situ...heheh.. ;)

ha...Yana kena tag... ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
CONTEST MORTAR BOARD

JULYA said...

yana jom smbung study same2...rase mcm nk tukar course la..dah muak amek civil ni.yp yana rase patut abeskan dulu then baru amek course lain or terus tuka n tinggalkan civil ek

dodonut said...

Terima kasih pada nabilah..

Terima kasih yana. kau memfameskan aku.

Sengal je dialog yg kau letak. Buat aku tersenyum n gelak guling2.

Caca tak geget pun, tapi umar amik katak tu hempas2 buat macam rotan.tak pun dia buat sbg penyapu.

semoga impin nak further study tercapai.aku mcm nak sambung tp xtaw nak amik apa..

Fazleyatul Aini said...

best nya konvo
teringat konvo tahun lepas
seronok sgt
terasa penat lelah zaman study berbaloi2

Along Tapa said...

konvo...lagi...setahun..jek....


Gorengbaek - Inalillah...

ftrhd said...

mana-mana pun sama je..cuma kena pandai sesuaikan diri je..

ellieandcarl'sstories said...

next 2 months uitm lak.. wakakakka.. :P

yanamib said...

:nabilah_2908 :
btol²..mmg kita mcm artis dh time tu..hehe~

yanamib said...

:JULYA:
jum!! yana nak sambung kat UPM je..dkt dgn ujang tu..ngee~

eh habiskn dlu..rugi blaja setgh jln ni...=)

yanamib said...

:dodonut:
haha aku saje wat dialog cemtu..xde la bosan org tgk gbr posing² kita tu..ngee~ =p

yanamib said...

:Lya Colours:
yup sama la..kita pon convo thn lepas..hehe..dah basi pon =p

yanamib said...

:Along Tapa:
hehe xpe blaja leklok ye along =)

yanamib said...

:Fitrihadi.com:
tak sama dari segi yuran..hehe~

yanamib said...

:ticnube:
bagus bagus..gud luck to u =)

BENA said...

arhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ! suke tengok bunga ade bear2 tuh . nati zra konvo kat putrajaya 23 hb nih . sis bagi la tu jugakkkkkkkkkkkkk ! HAHAAHAHHA~

yanamib said...

:ribena.illina:
wah putrajaya katne?? klu sis free sis dtg jmpe zra eh? =)

BENA said...

putrajaya kat dewan picc . dtg jumpe zra ? auwwww ske3!! heee~

yanamib said...

:ribena.illina:
insyaAllah..x janji..klu free leh je dtg..bkn jaoh pon..=)

Silver_Thought said...

SapE KAte masOk uIA kena pAKai sOPan??cett! hipoKRittt! hahaha. rugi kenal yana lepas grad..kot tak nak gak request bear besa seploh! ngehngeh~

yanamib said...

:sAya ciTAh kAMu sApE.. :
ang sorg je UIA celuppp..tu x brape nk sopan sgt...muwakaka~ =p

ffuhh naseb kenal pas dh konvo kan..slmt duet ku...lalalala~ ^_^

hamzah ian said...

woo.. ptt nmpk mcm muke ko.. hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015