Oct 27, 2010

Berbudi Bahasa atau Perasan??

Seorang gadis cantik menaiki LRT yang sangat penuh sesak.
Gadis itu berdiri betul betul didepan seorang pemuda.
Seketika kemudian pemuda itu bangun.

Namun belum sempat pemuda itu berkata apa apa, gadis cantik itu menolak pemuda itu dengan lembut ke tempat duduknya sambil berkata, "Terima kasih, saya lebih suka berdiri".
Pemuda itu tercengang dengan penuh kehairanan.
Dia sedikit jengkil kerana ditolak oleh gadis itu walaupun secara lembut.

Pemuda itu pun berdiri semula tetapi sekali lagi gadis cantik itu menolaknya duduk semula dan berkata dengan
sedikit kuat hingga didengari oleh lain lain penumpang, "Tak apa, tak payah susah susah, saya lebih suka berdiri."

Tanpa putus asa pemuda itu berdiri lagi untuk kali yang ketiga sambil menjerit,
"Woii cik kak !! Saya nak turun laaaaa!!! Saya dah terlepas perhentian saya tau ?!! Apa punya perasan lah dia ni!!!"







HAHAHAHAHAHAHAHA~ 


Moral of the story....jangan perasan cantik sangat...eh?! =P


*budak kecik yang comel itu adalah cousin aku..*









p/s:  Senior aku mc lak hari ni...jadi malas nak buat kerja...adeh la >_<    oh mambang rajin, silalah rasuk jiwa gua yang semakin tebal diselubungi mambang malas....ngeee~ 

35 comments:

efa said...

hahahaha....apa la..cmtu pon ada..mcm2 hehehe...npa yg laki tu tak bgtaw nk turun..lawak la... :)

Hazzy Ishak said...

malu malu
mana ceq nak letak muka

izyanty collection said...

kelakar2...mamat tu pun sengal gak, nape xckap nak turun huhu kan dah terlepas...

POSH76 said...

aduii desyum kekadang terperasan gak hehehe

nabilah_2908 said...

hahaha..betul tu....jgn perasan cun sngt...sudahnya malu sendiri... ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
CHINTA

y@n@ M!B said...

:efa:
hehe laki tu terkedu kut awek tu tolak dia =P

y@n@ M!B said...

:Hazzy Ishak:
nyorok dlm baju..ehehe~

y@n@ M!B said...

:izyanty collection:
dia terkedu kut tgk tindakan awek tu =P

y@n@ M!B said...

:POSH76:
hehe kdg² xpe..jgn slalu =P

y@n@ M!B said...

:nabilah_2908:
hehe =P

Along Tapa said...

kalo sampai tahap mamat tu sound minah tu, aku dapat bayangkan betapa makan ruangnya pompuan tu ek~~

Gorengbaek - Entri emo...ikut korangla nak baca ke taknak

Hangit habis dah - Apa??suka ati aku la nak tak puas ati pun..

sAya ciTAh kAMu sApE.. said...

hahaha.siyes malu gile awek tersebut!

p/s: yana, jum dis weekend jalan2 cari pasal ngan elly n da gang..dia nak meninjau2 brg hantaran. *mode pengantin tak abeh2 lagi makcekk tu =P *

DuniakuAbstrak said...

pompuan tu kau kan yana?

makdara TERdiva said...

nasib baik perempuan itu bukan MDT..haha!

nota buku 5 :saya ade perasaan tapi bukan perasan

hentakbelipat said...

cakap lah kau yang pempuan tu..heheh mmg setail

y@n@ M!B said...

:Along Tapa:
haha..train tu full sgt kut =P

y@n@ M!B said...

:sAya ciTAh kAMu sApE.. :
xdpt nk bygkan..huhu~

alooo yana bz pi kenduri kawen daaa..sob sob~ eleh ang pon nk kawen sok cemtu gakkkk nnt...hikhikhik~ =P

y@n@ M!B said...

:DuniakuAbstrak:
lelaki tu plak kau kan?? ngeee~ =P

y@n@ M!B said...

:makdara TERdiva:
huhu nasib baekkk..sy pun mcm sis MDT gak..hanya ada perasaAn =P

y@n@ M!B said...

:hentakbelipat:
haha gilo..aku sempoi beb..klu nmpk org bgn aku trus duduk je..time kaseh pon x sempt ucap kot..huhuhu~ =P

Rinna said...

Adess..kelakar laa plak.. :) Sambil terbayang2kan situasi..tuh..

d_tieah said...

Haha..
Gle perasan minah tu..
Nsb baik pemuda tu x tolak balik..

Fitrah Adnan said...

ish3...kesian...kesian....ala..kesiannya...hohohoho

Lya Colours said...

huoh comelnya
bleh jadi model susu ni
hihihihi

diana said...

hahaha..
tu la..
perasan tak sudah..
dah la perasan,sombong pulak..

y@n@ M!B said...

:Rinna :
bygkan skali muka awek tu dah malu..hehe~

y@n@ M!B said...

:d_tieah:
pemuda tu gentle..hikhik~ =P

y@n@ M!B said...

:Fitrah Adnan:
kesian dia dah malu =)

y@n@ M!B said...

:Lya Colours:
susu dutch lady full cream..slluurrpp~ ^_^

y@n@ M!B said...

:diana :
hehe terasa diri begitu bagus =P

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

kalau ai la...sah2 esok tak naik dah LRT tu hehehhe

dotblogspotdotkom said...

kalu terjadi kat pakcik... pakcik akan ambik awek tu buat bini.... sebab terlalu berbudi bahasa... muwakakakakak

dotblogspotdotkom said...

tpt pakcik tgk ada tajuk ini -->>

Checklist Sebelum Kahwin tp bila klik..tak de plak... kamu nih.... private tajuk nih yee....

y@n@ M!B said...

:✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿:
hehe tau xpe..malu jek kn =P

y@n@ M!B said...

:dotblogspotdotkom:
cehh boleh plak eh..huhu~

bkn private pacek..sy setting utk publish kul 6pm, tp terpublish awl lak..pehtu edit blk..huhu..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015