Oct 2, 2010

Selagi Raya Belum Habis.....

Apa lagi....memenuhi jemputan rumah terbuka la!! weeeee~  \(^_^)/

macam hari² minggu yang lepas, sempena hari raya ni, memang penuh la aktiviti memenuhkan perut dengan makanan² FREE yang ditaja oleh tuan rumah tuan rumah yang baik hati...yeayy!  ^_^

Bermula jam 12pm, ke rumah officemate si hensem saya then ke rumah kazen saya yang jarangg jarangggggg jumpa...dua² area Putrajaya je...

Kejap lagi, nak pergi rumah makcik saya di PJ....aku dah datang dah rumah dia masa 2nd raya hari tu..tapi dia ajak lagi datang hari ni...dia nak buat majlis sikit kut...tak kisah la...selagi ada makanan, aku sudi je datang...ngehehehe~  =P


Gambar??

err aku tak amek guna camera aku...semua guna camera orang lain...maklong lah busy melantak...mana sempat nak belek camera sendiri...ngee~

oke oke...nak gerak dah ni...kang mak bising pulak tengok aku terhegeh² keluar rumah...=P


papai~



15 comments:

meo188 said...

makan2... :D

Fazleyatul Aini said...

besok je saya ada 3 jemputan open house
matik la sengkak peruttt

Mr feckry said...

sok gua ade banyak openm hos

Tieah Madian said...

Wow..
Bez nye..
Makan free..
Aku semalam dah pegi gak..
Makan2..

BENA said...

kire entry terpantas lah ni ekkk. hehehe


zra nak diet !!!!!!! heee~

sugar2 kapas strawberry said...

open house= mkn free=i like :)

Fitrah Adnan said...

wahhh...mkn2...ske2...lain kali ajak saya..hehehe

Along Tapa said...

Wahhh...aku baru jek balik dari 2 open house kat Kulai....tu yang tak sempat online tu~~~

Gorengbaek - Bertenang...bertenang...bertenang..

Fida Husain said...

salam . haritu rumah terbuka kat rumah along, tak ada seorang kawan pun dtg . mgkin lmbat jmput . ada lah seorg adek tu dtg. tamu yg lain , semua kawan tuan rumah . hee

Unknown said...

ini betul2 raya sakan ni....tapi kalu ada gambo lagi bess leh cuci mata hehe

bahyah/ TpaH said...

raye kan sebulan...enjoy la pe lg..weeeeee

StingRay said...

aaaa...makan sampai lebam! =p

syahira ariff said...

org malaysia mmg beraya sebulan pun
=]

sis,maaf lambat reply sbb tgh bz bru sampai kat cairo.
anyway,cantikla profile pic tu
i loikeeee~ (tiru trademark sis)

Anna Boleyn said...

bape hari je lagi nak abes raya ekk. hehe makin bambam tak cik yana kita ni? ;p

Anna Boleyn said...

bape hari je lagi nak abes raya ekk. hehe makin bambam tak cik yana kita ni? ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015