Oct 14, 2010

SAYA NAK FREE GIFT DARI IZYANTY COLLECTION SPA

 Asal nampak perkataan "FREE GIFT", "GIVEAWAY", tangan ni memang teruja sangat lah nak join...tambah pulak aku tengah tak banyak kojo + syarat² yang dikenakan juga amatlahhhh mudah...tee hee~  rugi oke kalau tak join...^_^

Giveaway kali ni adalah anjuran blog izyanty collection...pengumpul barangan spa...penGumpul dan penJual.. ^_^

Aku hanya perlu copy dan paste sahaja gambar² yang ada dalam blog beliau dan tepeklah dengan bangganya di blog aku....yeayy!


dengan setiap pembelian 5 packet izyanty collection spa, korang akan dapat free gift hot aromaterapi yang bawah tu







aaAAaaa nampak nampak? untuk maklumat lanjut sila ke blog beliau...KLIK SINI

sekian!  ^_^













p/s:  senggugut menyerang!!! aargghhh....mencik!  T_T



7 comments:

izyantyPersonalTaste said...

saya dah terima peryertaan..thank's sudi join..sila tunggu list nama perserta akan diumum kemudian.

Unknown said...

good luck my dear...best tu barangan spa hehe

Anonymous said...

wah..
menarik..
gud luck yana:)

d0tbl0gsp0td0tk0m said...

blh la tepek kat blog pakcik...

Tieah Madian said...

Sape x suka dpt brg free kan?
Hehe..

Kak Amy said...

wow...anyway good luck dear

yanamib said...

thanks sume =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015