Oct 7, 2010

Kontroversi Menjadikan Aku Femes.....??

Ramai dah tau mengenai kes pergaduhan aku dengan Fasha Sanda semalam...*masalahnya Fasha Sanda kenal ke kau siapa??* miahahahahahaha~   oh bukan bukan....aku dah salah orang...aku bergaduh dengan non-artist ghopenye...dem! >_<

Aku masuk ofis lambat hari ni, since dari pagi terus pergi meeting kat F&N....masuk ofis macam biasalah rutin harian aku mesti on internet...aku memang suka sangat nak tengok siapa yang komen dan apa yang orang komen pasal entry aku...hehehe...tipu lah korang tak ghase macam aku ghase...=P

Sekali ramai daaaaaa yang view page aku...serius teruja weh! hohoho~  maklong lah blog picisan macam aku ni siapa lah yang sudi baca sangattttttt...ofkos la tahap keterujaan macam melampau sikit...walaupun pada hakikatnya orang yang view tu baca pasal gadoh semata²   (-_-")






oke aku ngaku lah memang sangat teruja nyahh oiii tengok angka yang besar terjah blog ai ni....weeee~   alaaaa bukan selalu ai jakun...layannnnnn~   \(^_^)/


erm...sebenarnya kan...kalau korang nak tau lah....dari semalam lagi aku dan kawan² aku buat print screen komen² kurang ajar tu, letak kat wall kitorang then tagged semua kawan² kitorang...and since aku publish juga komen² tu kat blog, maka link blog aku juga dijaja merata² dalam fesbuk tu...ramai jugak kawan² aku yang bakal berkahwin dan telah berkenalan dengan si Seri Inai...tapi terus cancel beb!! muehehehe~  *ohkesian*

Dak encem aku pula telah membuat tindakan drastik I tell you...memang dahsyatttt! dia pergi send komen² tu kat Oh!Media...?? erk!  O_o'    tapi aku ghase hari ni baru Oh!Media publish kat wall fesbuk dorang....makanya sebab itu lah aku tergolong dalam kategori mendapat publisiti murahan...lalalalala~   *tu maknanya dia sayang tunang dia...wink²* =P   

eh lain kali yu kasi sensored nama ai tu oke...letih nak click ignore, banyakkkkkk sangattt friend request kat fesbuk ai...mungkin dorang teruja nak baca komen penuh untuk pergaduhan semalam...hehehe~

Adik aku ada berpesan, "tak payah semak cari pasal dia lagi..nnt kite pun jadi 2x5 ngan die..doakan je supaya dia dapat hidayah.."

Betul je apa yang adik aku cakap...tapi niat aku nak menyedarkan dia dan pengajaran pada kawan² yang lain...hope betul lah cara aku ni..hehehe...takkan lah dia takleh fikir THE POWER OF INTERNET?? especially facebook?? hadoiii la...kalau ikutkan marah aku, ego aku, nak jugak menyumpah seranah dia...tapi...what's the point?? apa yang aku dapat nanti??  lagipun dia bukan PM aku...terang-terang orang lain pun boleh baca komen-komen dia dan aku...

Aku pun manusia jugak...PASTI ada buat salah...dan PASTI akan minta kesalahan aku dimaafkan...kalau orang yang bertanggungjawab tu tampil meminta maaf dengan aku, aku boleh hentikan lah semua ni...dia pun boleh sambung bisnes dia dengan aman...kan kan kanNNNnnn....lagipun memang afdal bermaaf-maafan di hari raya...ngee~

Kalau ko berani malukan diri macam tu, apa kata ko bersihkan maruah kau dan keluarga kau (especially abang kau ), kau jumpa aku face to face...ada bran??  email aku ada je aku tayang kat blog ni...rajin² sikit cari...eh takut kerana salah, berani kerana benar kan...sampai bila ko nak menyorok dari kesalahan kau??

Aku cuma akan make sure kau stay out of my life dan JANGAN kacau kawan² aku dan kawan² mereka juga!! selagi kau belum..............  (please fill in the blank).   Kau kan bijak bistari...pergi sekolah 5 STAR!! takkan tak faham maksud aku??  lalalalalalala~   Well kalau aku nampak kau promote² inai kau kat wall kawan² aku, aku terus letak  link blog aku kat wall dorang...biar dorang baca kisah sebenar kau...oke?!

Like I said....aku ni bukan lah berjiwa syaitonnirrajimmm...kalau dia minta maaf secara terbuka, orang lagi respect lah!! betul tak??

Sampai sekarang, aku perhatikan, Seri Inai II masih deactivate account dia...tengok je lah sampai bila kau boleh menyorok...suggestion aku...kau delete je lah account facebook kau...pergi buat nama lain pulak untuk bisnes kau tu...guna emel lain...tukar nombor telefon sekali sebab nombor fon kau dah tersebar kat Oh!Media juga....


Sekian!

peace peace!  \/(^_^)












p/s:  korang ni memang suka kan gosip² panas ni..hihihi~   oh aku takmo buat entry macam ni lagi dah...letihhhh!!  ternoda weiii blog suci lagi murni lagi comel nih...adeh la ...Fine! T_T     starting next week kita buat entry happy-happy pulak ye...minggu ni kita luahkan habis² perasaan dendam dan benci dan annoying dan menyampah dan wtfish itu *dendam??waklu*  bak kata William Shakespears, "This too shall passed"   eh aku tak sure la ayat tu untuk present tense ke past tense  =P
   

30 comments:

nabilah_2908 said...

hahaha....masa tgk Oh Media xctd gak nampak print screen yana ni...

kalau bapuk tu ada blog..sure traffic dia pun tinggi gak..hehe..

ok..tutup cerita lama..buka cerita baru.. (^_^)

jom ke APA KATA HATI pulak,
SAMSENG JALANAN

Unknown said...

glemer u sis kena kasik royalti kek cik sri inai tu hehe

Aina Rahman said...

haihh..ntah pape je seri inai bagai tu. tulisan die pun ntah ape2 juge. geram aii. ops..terlupa lak tengah peknen, xleh mrh lebih²..hehe.


btw..yana, blog yana glamer terusss. hehe. ramai tu 71 org. =D

Anonymous said...

hehe...ai email jer kt ohtidak..skali die publish gmbo ai email...=)

Mr feckry said...

aik..lu kenal william shakespears ke?

Anonymous said...

eh! citer ape ni??? [org dari bulan] :P

yanamib said...

:nabilah_2908:
haha masa tunang ai ckp dia post kt oh media pn ai dh tekezut dgr..hehehe~

let bygone be bygone =)

yanamib said...

:POSH76 :
hehehe mslhnye dia menyorok..camno nk ks royalti tu.. =p

yanamib said...

:Puan aiNa Rahman:
ops ops..ibu mengandung kena senyum² je =)

publisiti ni...hihihi~

yanamib said...

:Anonymous:
dia pon letak caption geram gak..hehe~

yanamib said...

:Mr feckry :
oskos..dia moyang gua punyer moyang..O_o'

yanamib said...

:makdara TERdiva :
alemak sis..termissed satu episode..xpe xpe..baca entry bawah ni je =)

Fitrah Adnan said...

hahahaha...wahhh..da glam la skang...ish3...

Along Tapa said...

ceh...tapi kalo carik gaduh dengan aku, mmg macam kewajipan ek...selagi takde sape mengaku sape lagi comel...jadik terima jek la cik yana...aku lagi comel dari ko...ahaks...

Gorengbaek - Aku tak percaya...siot~~

yanamib said...

:Fitrah Adnan:
ehem ehem =p

yanamib said...

:Along Tapa:
hahaha..xmo xmo..aku lg comel..ngee~

meo188 said...

ur always be one of my favorite blgger of all time...

jahat org tue

BENA said...

PEHHHHHHHHHH siap masuk Oh Media tuhhh. ntah2 artis2 nk tempah inai ngn di etuh . kompem cancel gak . HUAHUAHUA.

sugar2 kapas strawberry said...

tp 2la..kurg ajar kot seri inai tuh..haihhh..tak blaja communication ke dlu?

Mrs Fauzi said...

glamor ko nyah! hahaha...bodoh nye org tu aku dh baca...

JULYA said...

amboi3 glamer hang nok.tak sangke mak.say thanx 2 that person pwiz...hahaha.gile la yana.nk join yana masuk phsycology gak r.sbb julya pn jenis x mlawan.tp bile dah lame2 br teringat kenpa tak bls je ape yg dorg hentam julya.huhu

zuar said...

gilee kentang pemes!!!!!!hahaha

mrnoble said...

sangat femes! stakat skang ni dah jadik 1137 visitor!!

yanamib said...

:meo188:
tenkiu meo..terharu ai ^_^

yanamib said...

:ribena.illina:
dak encem la ni pi send emel kt oh tidak..hahaha~ =p

yanamib said...

:sugar2 kapas strawberry :
dia blom grad lg kut course tu..ngee~

yanamib said...

:lovely sha:
mesti ko vangga jd kwn aku jap..hahahaha =p

yanamib said...

:JULYA :
hehe jum jum..kita pi upm je =)

ada cara nk melawan..bkn dgn cara bergaduh..tp PSIKO!! ngee~ =p

yanamib said...

:zuar:
dh mcm kentang kn femes nye..hohoho~

yanamib said...

:Mr Noble:
awww lg bertmbh teruja! =p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015