Oct 25, 2012

Salam Aidiladha 2012

copy balik gambar raya puasa hari tu...


Selamat menyambut hari raya Aidiladha kepada semua umat Islam seluruh dunia!
dan selamat berpuasa sunat Arafah kepada yang berpuasa...
semoga setiap amalan kita diberkati olehNya...InsyaAllah...

kepada yang balik kampung tu,
berhati-hati ketika memandu...

kalau naik public transport,
semoga selamat sampai ke destinasi dan selamat pulang...

raya puasa hari tu dah balik kampung dak encem, Melaka...
so raya haji kat kampung aku la pulak...
Bandar Baru Bangi...kahkah~  *kampung lah sangat!*

eh sesiapa yang mengidam buah mangga epal sila roger aku...
nak buat² datang beraya ke rumah pun boleh...
aku bagi free je mangga epal tu kat korang...
sementara stok masih ada...
memang pokok tengah meriah dengan buah mangga epal sekarang...pheww~

Cerita London kita sambung sok lusa ye...
stay tuned!

Wassalam~  (^^,)




p/s: korang raya mana tahun ni??


 Kalau suka sila lah LIKE! Terima kasih sudi membaca!

10 comments:

Rina Ellisa said...

salam kak yana.. sy nak??? :P

Nyummm nyummm sedap nye..

Cik Puan Tqah said...

dapnye yana..dulu ade pokok..tp da mati..huhuu

aizamia3 said...

selamat hari raya aidiladha buat Yana and Family.. ;)

Sue'zSuhaimi said...

Kite pregnant nak masuk 5 bulan...nak makan mangga epal....nyum2..kecur air liur....

♥ Nana BamBam ♥ said...

sedap tu mangga..nak2 yg muda..cicah ngan kicap+belacan+cilipadi..fuhhhhhh

Anum said...

selamat hari raya aidiladha

ct cheery said...

selamat hari raya aidil adha!!

Mohd Rizwan said...

SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA SEMOGA TAKBIR YANG BERGEMA MEMBAWA SERIBU KEBERKATAN BERSAMA-SAMA ERTI PENGORBANAN SEBENAR :)

jemput baca entry terbaru saya :

http://rizwanewan.blogspot.com/2012/10/selamat-hari-raya-aidiladha-2012.html

hazman fadzil said...

InsyaALLAH ade rezeki dan cuaca baik eden cuba singgah umah korang yea

maszull said...

assalamualaikum yana...selamat hari raya aidil adha yer...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015