Oct 6, 2012

Anak Dara Suka Berjalan


Ikut perangai mama agaknya kaki berjalan...huhuhu~
asal keluar rumah je melonjak keseronokan...
kalau lah Zafirah dah boleh melompat,
mau dia buat lompat bintang lapanplohlapankali setiap kali keluar rumah (-__-")
kadang² kitorang tak bawak stroller...
so letak je dia dalam trolley since dia pun dah tegap duduk...
tapi trolley tu kena sentiasa berjalan lahhhh...
kalau berhenti memang dia bosan...mintak dukunggggg! grrrr~
naik stroller pun macam tu...
kena sentiasa bergerakkkkk je...haihh sepuk nak??  :p




ni dia tengah merengek sebenarnya..
suruh tolak trolley tu...
nasib lah muka tu memang manis macam mama...
tengah merengek pun nampak macam senyum..kehkehkeh  :p


dah tu je aku nak cerita...
tata~!  v(^^,)








p/s::  packing² barang...rancang perjalanan...ffuhh bukan senang nak melancong ghopenye  =.=


 Kalau suka sila lah LIKE! Terima kasih sudi membaca!

10 comments:

ieda said...

anak dara siapaaaa ngehx3 ;))

MAY said...

sepuk je..hihi...tp klu nanges sile pjuk blk.

aTy _faRed~ said...

heheh..kemain suker lagi ek zafirah..;p

Myzul said...

comelnya zafirah..

misz sempoi said...

haishhhhhhh...putih bolat...comel betul...

Aisha Zaid said...

geramnye tengok zafirah!! comey ngat!! arrgghhh!! :p

hazman fadzil said...

sonok sangat gaya mukanya tue....

eima said...

hmmm esok dah nk pegi dah .... syoknye

:: Riri-Fatieha ::~ said...

makin comel la zafirah ni...

aizamia3 said...

kehkehkeh.. comel je zafirah.. (ibu.. sila jangan perasan ye.. ;))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015