Nov 19, 2011

Stress...Bola Punya Pasal...huhu~


Ini ialah pancake...kitorang baru balik dari Kuantan...terus singgah rumah makcik aku kat Ampang semata-mata nak tengok bola...pehhh...tension tengok laki aku bawak kereta tadi...nak kejar masa punya pasal  =.=




ini namanya maple syrup~ 


Nasib makcik aku tak kisah anak buah dia nak menyemak tengok bola kat rumah dia...hahahahahaha~  siap kata "layan diri sendiri ye sebab mak onga tak sihat...nak rehat je dalam bilik..."  wahhh bab layan diri sendiri memang kitorang expert...nak tengok TV je pointnya...huhu...sekali makcik aku siap buat pancake, dengan maple syrup lagi...wuwuwu *tacing perutku  =P*





Aku kureng minat rasa maple syrup tuh...so aku prefer makan dengan syrup biasa yang memang orang hidang dengan pancake tuh... =)





Ini pancake yang ketiga aku tibai...cepat lah sumbat gol wahai Harimau Malaya! lagi lambat masuk gol, lagi banyak saya akan makan pancake *tiba-tiba*  JUM MAKAN PANCAKE!! supaya kurang sikit rasa sakit jantung tengok perlawanan Malaysia vs Myanmar nih...pffttt~  (^___^)"




UPDATE::  eh dah gol laaaaaa...wewiiitttttttttttttttt!!! so kena berhenti makan la maknanya eh?? kekekekeke v(^__^)"






Kalau suka sila lah LIKE! Terima kasih sudi membaca!

16 comments:

laskar pelangi said...

kak yana!nak jugakkkkkkk~~

mas saari said...

memang stress gile... boleh sakit jantung dibuatnya!

Cik Azizah said...

haha akak ni buat lawak lah..hehe makan jelah kak. xde orang halang..selera tengah ada...hehe

NURUL AINI NORAZMAN said...

hahahaah bola nye pasalll...

Mr feckry said...

lu buat wa rase lapa je

Far8 budak baik said...

gile mmg sedap lahhhh...
nak jugakkkk

sugar2 kapas strawberry said...

tetiba teringat pancake dekat mcd..alangkah best kalau dpt mkn

msredcheesecake said...

Penkek makan ngan coklat dip lagi layan... Tak sedar habis berkeping2..... Hheee

Rozuan Ismail said...

iish,x patut betol ujang ni.bawak kete tergesa2

BENA said...

aikkkk ? datang kuantan ? hee ;)


bola tak best . tak tengok pun. hahaha ;)

Hazman said...

Tindakbalas normal kot...kalau kita stress samada berselera makan or hilang nafsu makan....hehehhee

Rtp Farra Arisha said...

you seem excited watching the match!! hehe. sedapnya pancake :))

efa said...

layan tu mkn pancake sambil tgk bola ehehe

POSH76 said...

sedap pulak tengok pancake tu

mynameismy said...

1-0!;)

jumpa di final malam ini! weeehuuuu

Finaz Jaafar said...

standard la pancake makan lebih dari satu..hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015