Apr 1, 2014

Dia Memang ada Ilmu Silat :)

Assalamualaikum...


Ramai yang terjah entry 'silat pengantin' semalam...tak sangka aku entry gitu ramai pembaca...kahkah~


Ada la beberapa rakan² macam tak percaya dak Ujang tu reti bersilat...mentang² dia pernah 'berlakon' suatu ketika dahulu....ewah kemain ayat aku....  :p


komen cik epal kat IG...


komen akak² comel..  :)


kecik ati Ujang baca komen korang...muahaha~   pastu dia suruh aku tepek gambar salam dengan pengantin...kengkonon bukti kukuh yang dia betul² bersilat...bukan posing buat photoshoot semata! hahaha~





nampak tak?? nampak tak??? salam pun ada gaya! ko mampu?? :p  tu nampak siap ada orang snap gambar ke video tah guna tab...tuuu akak belakang tu...yang pegang tab merah tuuuu....ni REAL tau...bukan main²...! :)


nak sewa tukang silat?? err *krik krik krik krik*


Macam tak layak je...bahahaha~


eh tu je nak cerita...


kbye! (^__^)"



 Terima kasih sudi membaca!

8 comments:

Nurzakiah Hanum said...

dah agak dah tengok dia bukak bunga pun tau memang ada silat

msredcheesecake said...

pendekar sentap ke? hahaaa... gila glemer betul pendekar ni....

Rizziela said...

glamer tu

careno said...

Hoi... smue ko nak bisnez kann... smpai laki ko pun nak dibuat sewa gak utk silat... hahahhaa...

eima said...

perrggh hebat ... kagum kagum...
jrg dah anak muda zaman la ni pandai bersilat ... skrg ni yg glemer aikido la ..teakwando la ... karate la ... jrg sgt dah diorg nk joint seni melayu kita ni ... ckp ujang akak ni ckp die mmg layak bergelar hang tuah moden cam entry die ari tu ... kekekeke

diana said...

Boleh la buka kelas silat nanti.sapa nak belajo kena bawak ayam sekor dengan beras basmati sekampit.:p

::EIDA:: said...

laki buat sewa? kekekekkee.. xrela ujang huuuu~ kemain songkek pink lagi. kakakakhh

Zabid9897 said...

Seni silat sukmo rogo (",) mamat ni kalau ikut ilmu mmg tahap jurulatih tapi. Dia Tak pergi amik kursus utk dpt sijil. Sijil takde, Tapi ilmu dia mmg tahap jurulatih (Yana bayar aku suruh taip ni) hahaha (",)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015