Feb 12, 2014

Teman Hubby Shooting...

Assalamualaikum...



 Ahad lepas aku teman dak encem pi shooting dengan pihak Oh! Media...aku jadi peneman paling setia...kononnya...hakhak~   ekceli bukan dak encem sorang je yang jadi 'pelakon'...ada lagi 2 orang bloggers Oh! Media invite...Daus and Miza...


Sepatutnya tugasan yang diberi sangat simple...cuma share testimoni pengguna pasal 1 produk ni je...tapi dah nama pun noob....benda patut siap 10 minit jadi 10 jam!! grrrr~  


dak encem orang terakhir yang shooting...Zafirah tu dari pakai gaun aku siap mandikan dia kat rumah orang tu pakai baju tido...dia siap memberak bagai kat sana...siap aku bawak main kat playground, round² bangunan nasib tak mandi swimming pool je...tetap tak habis² shooting papa!! heh~   ko bayangkan dari pukul 2.30pm sampai pukul 11pm baru balik! agak² ko wajar tak aku hangin?? muahahaha~


macam mithali sangat tolong bedakkan laki nak shooting kekdahnya...padahal dalam hati dah mengamuk ni nak balik cepat...kahkah~   nasib baik aku pun pandai berlakon...idak la ketara sangat keboringan, kebengangan kat muka aku melanguk lama² tunggu dorang shooting...  -.-'


Aim...director yang penyabar...aku salute la mamat ni....dah sampai tengah malam tu tahap kesabaran aku pun dah habis limit...tapi dia boleh relek je buat kerja...cuma beza sikit la kan ketelitian, energy dia compare dengan waktu siang...manusia kan...bukan robot...huhu~ 


daripada Daus 11 kali shooting...Miza 10 kali shooting....dak encem? 10 kali jugak shoot!! tu belum campur waktu solat, rehat, makan, rehearsal segala...hehh~   balik tu muka aku dah masam mencuka...merajuk kekdahnya...siap buat muncung yang boleh gantung lapanbelas hanger...ko mampu???? kahkahkah~   pastu dia pujuk aku bagi upah duit...lomantik sangat kan?? >_<


oh my asben BUKAN ARTIS! korang nantikan je video from Oh! Media akhir bulan ni...insyaAllah...


Sebelum ni pernah jugak follow atok pi shooting...drama bersiri...semua yang hadir memang pelakon tulen okeh! yang dah biasa berlakon...tu pun dah menyakitkan hati....lama gila jadi tunggul kayu tengok orang berlakon...sikit² cut, action...cut., action...ko bayangkan la bila noob berlakon....hahaha~  siapa bercita² nak jadi director tu ko kaji balik tahap kesabaran ko tahap mana....  :p


Pengalaman baru bagi aku....tapi serik!!! lepas ni ada shooting² takmo ikot dah!!! T__T   tapi kalau shooting dalam rumah aku tarak halllll....aku bukak pintu seluas²nya! kuikui~  :D


korang...ada pengalaman shooting?? :)




 Terima kasih sudi membaca!

16 comments:

Chekgu Azrine said...

Alahai..ssh jgk kan klu nk berlakon..huhu

Anum said...

alahai lama gak kan, anum kalau x join tp tiba2 ada class last minit

Linda said...

wahh untunggnyaaa....merasa jugak shooting..;)

Fazleyatul Aini said...

smart ah ujang !

Ujang9897 said...

oi bocor rahsia hahahah

Puan Eka said...

hihihi kalu eka pon jenuh tunggu. Takpe. untuk suami kannn hikhik

NUNU EERA said...

mcm best jer.. :)

Rizziela said...

lamanyer..nasib baik anak x menagis kan

Unknown said...

wowww...hebatnya..hihi..mmg kne byk bsbr kan dunia shooting ni..hihi

careno said...

kahkahkah... nasib la kannn...

Dkna Abza said...

wah! kawan kita dah jadi retis... pasni boleh la nak ajak lepak sama2 hahahhaaa..mintak sign!

Unknown said...

memang pengalaman yang best .... teringat masa aku terjebak ngan blogger voice dulu... memang agak leceh dan cerewet bab nak shooting nie...boleh jadi stress ....hahahaha

mrs kayrul said...

mujur la ujang upah duit klu tak mau muncung sampai hari nie...hehehehe

aizamia3 said...

fuh mana tak hangin jadi cenggitu.. hahaha.. memang mental kejap.. tapi takpelah dak Ujang dah upah duit.. oklah tu.. kihkihkih..

Daus Redscarz said...

haha pengalaman. MUla-mula memang gelabah.. 3,4 kali shooting ok dah kot.. haha..

Unknown said...

haha salute la yana!! walau tgk cool tp dalam hati membengkekkk je..hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015