Mar 31, 2014

Hadiah Silat Pengantin... :)

Assalamualaikum...


Mana² wedding sedara mara or kawan² rapat, dak encem mesti nak hadiahkan silat untuk pengantin...saja seronok²....kadang tengok mood dia jugak....and depends pada lokasi perkahwinan...kalau tempat sempit susah jugak dia nak beraksi...kalau kawasan luas, oke la....


Biasa kalau bersilat kat wedding pakai baju biasa je...t-shirt or kemeja and jeans...kali ni siap bertanjak bagai....tema pahlawan melayu kannnn...pffttt!


Jemput tengok! 


tengok je tau!! kahkah~



menunggu giliran...ramai pulak pesilat² beraksi  :p


bukak kuda²...ewahh~! :p








Tenkiu Faidhi for this lovely² pictures! ♥ ♥


eh baju yang dak encem ai pakai tu dibuka untuk disewa ye...baju kahwin weols yang berusia 3 tahun yaw!! aku sewakan sekali dengan baju perempuan....1 set includes:

- sampin
-tanjak
-bengkung
-selendang
-kasut heels saiz UK7


Semua tu RM300 (nego)! 
*area Lembah Klang only!*


email daku di ctliyanadmib@gmail.com untuk pertanyaan dan booking...   :)


Sempat lagi meniaga aku ni....hakhak~  jangan marah haaa~  :p




 Terima kasih sudi membaca!

12 comments:

permatabiru said...

owhh pandai bersilat ekk..cantik warna baju kawen korang yer..

Pearl Kaz said...

tak cakap awal2... kalau tak dua tahun lepas dah sewa dah.. hahaha

Nurzakiah Hanum said...

wow

acikbuCUk... said...

haiyakk!!! koya daaa...

Fazleyatul Aini said...

pahlawan melayu beraksi !

eima said...

ni hentam bunga ke mmg belajar silat pengantin ni ... dasat .. terer arr pastu muka konfiden tu .. caya la bro

msredcheesecake said...

memang bersilat ke dia?

careno said...

Huh... kemain ujang ni...

ir yien 9897 said...

eh 300 laki pomupan..murah sangat tu kak yana.. up ckit..hehehe

diana said...

kalau nak sewa tukang silat pulak cemana??heheh

aizamia3 said...

jadik perhatian dak Ujang kejap.. ;)

Ujang9897 said...

wahahahaahha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015