Jul 13, 2010

Ada Mukus Dalam Hidungku

Peringatan:: Diharap anda tidak menjamu makanan ketika membaca entry ini kerana ada unsur² kegelian dan kekotoran yang melampau....

peace! \/(^_^)














++ Bayangkan lendir hijau itu berada di dalam hidung...ewwwwww~

++ Mucus atau slime...apa bezanya??  *mucus kaler putih, slime kaler hijau..haha..boleh gitu?? =p *

++ 3 hari tak update blog...

++ Aku tak sihat la weiiiii...T__T

++ Semalam MC tapi tak pergi klinik pon...sebab rasa macam tak teruk sangat...cepat sihat

++ Pagi ni selsema lagi T_________________T

++ Kadang² mukus ni cair...

++ Kadang² hidung tersumbat >_<

++ Kadang² mucus bagai menggeletek hidung mengakibatkan bersin yang berterusan...adeh la~

++ Yang pasti suara mesti sengau...erk!

++ sok sek sok sek *err gitu kut gambaran aku menyedut² mucus yang cair supaya tidak meleleh keluar dari hidung....ngee~*

++ Asyik kesat tisu kat permukaan hidung....lama² hidung pun mengelupas...rupa macam tahi hidung bergayut pun ada....yarksss! >_<

++ Aku tak tahu apa lagi ayat yang menggelikan untuk dikongsikan...huhuhu~

++ Selamat bekerja semua....

++ Jagalah kesihatan anda....

++ Aku still berkeras takmo pergi klinik...cukup sekadar minum air mineral, air panas, royal jelly dan vitamin C.......lalalala~ ^_^





28 comments:

meo_stalker_yana said...

erm... tapi kalau awek cantik punye hingus, meo sanggup jilat2 hingus tue... hahahaha

Fazleyatul Aini said...

pergi klinik la
cek2 takut infection ke apa ke
skrg mcm2 penyakit timbul
hopefully u x apa2 lah
minum air suam byk2 k

SUHAIDA said...

MAKAN OREN BYK2 YER

yanamib said...

:meo_stalker_yana:
ewww mmg selekeh taw meo ni...hahahaha~ =p

yanamib said...

:Lya Colours:
huuu tgh minum hot coklat ni..=)

yanamib said...

:mizz sue:
baik su! ^_^

meo_jiwang said...

snggup lakukn ape saje kalau dh syg.

syg sgt2... :D

d0tbl0gsp0td0tk0m said...

macam sama la kita..... tapi pakcik sakit tekak je... maklong la.. despes... nyedup asap motokar nih....

tp x mc.....

Anonymous said...

euiiii...
hehe....

sengsare kan idup bile ade mukus ni...
lg2 klau rase2 geli dlm tu..
hehehe

Anonymous said...

euiiii...
hehe....

sengsare kan idup bile ade mukus ni...
lg2 klau rase2 geli dlm tu..
hehehe

yanamib said...

:meo_jiwang:
erk...gitu ke..ish³

yanamib said...

:dotblogspotdotkom :
hoho..musim kut skrg nih..cuaca tak menentu -_-

yanamib said...

:lionteen:
hehe tau xpe...mmg sgt sengsara =(

syirakhalid said...

take care and get well soon dear!

yanamib said...

:syirakhalid:
huhu tenkiu =)

Unknown said...

GOLIDENNNNN

x said...

sumpah aku baru ketahuan manusia ade slime...ingatkan siput je ade

yanamib said...

:POSH76:
apakah itu wahai sis?huhu~

yanamib said...

:ARC™:
slime aka mucus la tu..hehe~

BENA said...

sis takut kat klinik yeeeeeeeeee??
kantoi..hehehe~

syahira ariff said...

oh patut pun lama x update blog
kuat jgk resdung sis ni yer
hahahaha
lawak la perktaan taik idung tergantung tuh

petua org2 tua kata
kalau nak sembuh selsema,masukkan ai dlm hidung dan hembus kuad2
selamat mencuba
=]

JULYA said...

cian die...nak demam tu. julya tak suke kalau selesema yg jenis cair yg jernih tu. yg tu lg susah nak sedut dr yg cam lendir tu. tp suke sore serak2 sengau. sejibik cam sore Ella..hehe

R.A said...

tak ske ble kaler ijau tu de..malu jer bunyik die..srot..srot...kan3...

yanamib said...

:ribena.illina:
hep bkn takut oke..a.l.l.e.r.g.i.c muehehe~ =p

yanamib said...

:syahira ariff :
syahirakah org tua itu??wahaha~ *larriikkss~*

oke oke nnt patik cuba amalkn..adeh~

yanamib said...

:JULYA:
haha same la yana pn xsuka selsema cair tuh..nk smyg pn duk leleh je..adeh la~

erk yana xsuka sore sengau..nnt sume org cair..wahahaha *apakah*

yanamib said...

:ct odah:
kita rs malu, org yg dgr mesti rs annoyink...huhu~

syahira ariff said...

petua org moden tu sis
nk sedap perkataan jer letak petua 'org tua2'
keh keh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015