Dec 29, 2009

Teman Hidup Baru~


Di kala aku bosan, sunyi, feeling lonely, lost hope, ketakutan, sedih, marah dan apa sahaja perasaan yang boleh membuatkan diri ini rasa moral down, maka aku akan 'mengajak' teman baruku ini untuk menemaniku, mendengar segala rintihanku...Oh kau memang pandai memberikan aku bahagia, kau pandai mengukirkan senyuman di bibirku...

Aku bahagia bersama kau. Kau sungguh manja, pandai mengambil hati orang..Rupa kau juga sangat lah...wow!tak terlafaz dek kata2..Tolong jangan tinggalkan daku, jangan lukai aku...Terasa jatuh cinta pandang ke-2....Oh................................................Si Encem~











Apakah yang kau merepek tu yana oiiiiiiii~

Oke ayat kat atas tu memang menggelikan ketiak..meremang bulu roma menaip ayt2 giwang sume tuh...hish..so not like me...

My point is, bila ada free time je especially di kala aku bosan tahap macamdukkatopislapanjam, haruslah kan kena ada inspirasi utk truskan idup ni...wahahahaha..seyes sengal ayt tu..ok abaikan!

Aku duk khusyuk sangat la melayan Pet Society kat facebook ni haaaaa...mukadimah bukan men tahap karangan budak sekolah...



Taraaaa!!~

Nama Si Encem tu sempena gelaran yg aku panggil pada dak encem...memula nak choose nama si gemoxx..siap double 'x' lagi..huhu..Tapi kang moral down lak dak encem bila tgk gf dia panggil cemtu...wahahahahaha~ So guna si Encem je with hope dia akan trus jadi lelaki pojaan atiku..lalalalala~

Before ni pernah gak aku cite pasal Si Encem ni..uols leh klik kat sini...Aku saje la nak kecoh sebnrnya baru deco rumah si encem ni...wahahahhaha..sila la layan cik yanamib yang memang sah tengah takde keje...weeeeee~ \(^_^)/


:: Setiap Isnin mesti ada mende baru akan dijual di shop pet society. Memandangkan duetku juga agak lumayan (sila lihat anak panah), maka kegiatan ber'boros' adalah WAJIB!! weeee~ ::



:: Design lama utk living room..Living room je la pon nk deco2 sebab kalo orang len visit dorang akn tgk living room dulu..hehe..bilek2 len maleh nak deco2..lalalala~ ::



:: Ni la living roomku setelah di 'touch-up'. Santekk kan??huhu..ballroom style gitu..love it!! ::



:: Haruslah duet pn maken surut kannn...(-_-) Untuk tambah duet, kena rajen visit neighbour2 kita, pergi bersukan kat stadium, men masak2 sbb ada profit bila memasak dan/atau jalan2 dekat pokok2 di luar rumah..huhuhu..menarik kan?? ::



:: Disebabkan jiran2 aku terlampau ramai, 182 kaooo..idak lerrr aku visit sume skali..letih..sampai 60 orang je, pehtu aku mesti bosan..hahaha..mtk maap la ye pada yg duk blakang2 tuh..heee~ ::



:: Si Encem mmg hebat berlari..gud boy! Haruslah menang slalu utk ngorat aweks2 'pet'...lalalalala~ ::



:: Ini pula buku masak2..Aku kalo masak je mesti hangus..hahaha..siot tol (-_-") ::



:: Cute je rmh aku..since skrg musim2 krismas, tu ada salji..lalalala~ Nampak tak duet yang melambung tu? Duet tu akan kuar bila kita jln2 kat celah2 pokok2..weeee~ ::



Syok kan game ni??Facebook tu memang meriah dgn game..Tapi sebab takde masa je nak godek2 sume game..Yang ni je la yang aku suka layan pon..Dak encem lak suka men farmville..dengan aku nyer acc skali dia bantai men..huhuhu...

Nak main game tu pandai2 la pk, jgn sampai tak wat keje..Memang naya diri sendiri namanya tuh..peace! \/(^_^)




p/s:
p/s: Jum2 klik kat sini untuk join--> PayPal WishList macam catcheye juga =)

p/s: Sok gaji masuk!!yeayyy..Dapat la ku bayar bil tepon..Asek lupe je nk bayar sampai kena sekat penggunaan..cetttt O_o'



10 comments:

ellieandcarl'sstories said...

game ke ape.. eh u know something...muke u mmg gile same cm my lectrr,,, giler la...

BENA said...

hahahaha
layan jgk upenye game gni kak yana
bgus2!!
farmville zra pon xlayan
mls nk kebun2 ni
hahahaha~

pape pon slmt membaya bil tepon
ahak!

niesz said...

adik niesz antu game nie..but niesz xmain pon..sbb niesz ni sampai skang xreti2 nk main..hahaha...

SUHAIDA said...

main game jgn lupe wat keje tau..kang kene babab ngan bos pulak..huhu..esok su last kat demografi ni..isyaallah.. 15hb jan masuk kontrak pulak..doa2kan su k..takut jugk ni..so su cuti 2 minggu..stanby kat pertahann awam je la..

dOrmantWriter said...

kat office nih pakcik tidak dibenarkan main gem... 1 hapa gem pun x boleh main.... gile apa.... bukan bos marah.. tapi kalu dia nampak.. dia nak join sama... gile apa le bos nih... dan kalau kalah... dia x puas hati... mesti nak repeat... bila repeat.. kalah lagi.. nak repeat lagi... sudahnye x buat keje....

so kami sepakat x mo main gem lagi..... gile psiko bos pakcik nih....

yanamib said...

:ticnube:
hahahaha..lectr u tu ajar subjek ape??nama dia sama x?ngee~

yanamib said...

:riBEna:
heh zra pn men eh??meh la add2 kt fb..=)

yanamib said...

:niesz:
hahaha...jum aa men niesz..bila start men memang xmo berenti..;p

yanamib said...

:SUHAIDA SUPALIO:
yana men game kt rmh la su..takde maknenye nak men kt opis..kalo blog pon dia leh sound ni kan plak game..
Gud luck k..su msk kontrak kt department mana lak?

yanamib said...

:google :
salute aa bos pakcik..hahahahaha..bos kena ada ego, dia mana leh kalah dgn staff..melanggar polisi ketua2 syarikat..huhuhu~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015