Dec 19, 2009

Wajah Tahun Baru


YEAAYYYYYYYY!! Blogku bertukar wajah lagi....wahahahahaha...Sempena menyambut tahun baru/Maal Hijrah yang ke 1431, maka dengan rasa gatal tangannya aku nak tukar template utk blog aku juga!!weeeeee~

Sebenarnya aku da bosan dengan template yang lama..Dah la lembab nak loading..walaupun aku tahu bukan salah template, tapi aku pi boh widget byk2 mmg la lambat..hahahaha..Tapi aku ni memang jenis yang cepat bosan kalau tengok mende yang sama lama2..Tambah pulak terlalu banyak design2 template yang menarik untuk aku pilih..Kalau boleh rasa nak try sume template2 yang ada...hohohoho...

Jadi pada suma visitors blog aku, sila jangan jemu singgah ye..Aku susah payah upload template baru so that korang pn rasa syok je tgk blog aku asek bertukar2 rupa...huhuhuhuhu~ (ayat pancing beb!)

Goodbye to old look and welcome new look!! ntah ayt apa tah....lalalalalalalalalala~






p/s: Jum2 klik kat sini untuk join--> PayPal WishList macam catcheye juga =)

p/s: Jap lagi nak kena pi Rawang, kazen aku mau bertunang. Tapi sempat lagi aku meng'update' blog ni..hohoho...Ayah aku jadi tukang karut jurucakap..Tema kaler pepel..mesti syok..weeeeee~





6 comments:

Unknown said...

bestnyer tukar layout ...i ni gak tak tukar2 huhu

yanamib said...

:POSH76:
hehe..jum aa tkr layout gak..;p

dodonut said...

slamat dtg wajah baru life 101...

yanamib said...

:dodonut:
huhuhu..tq3~ ;p

BENA said...

wahhh kak yana..
ziera baru nmpk layout baru kak yana ni
cantekkk gak!
simple2!!
heheheheh
cun abessssssssssss
=)

yanamib said...

:riBEna:
huhu..tq yang..ish blushing jap..ngee~ ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015