Dec 30, 2009

Restoran Upin dan Ipin


Lunch tadi ajak membe2 opis makan kat Restoren Geng Upin dan Ipin. First time pergi makan kat cni..Saje la kan nak try food dia cane....Rasanya dorang nyer opis pon depan restoren tu je....

Lokasi:: Belakang Tesco Extra, dekat dengan stadium, Shah Alam
Masa:: 1.00 pm
Food Genre:: Nasi Campur and Nasi Ayam


:: Kalau tak jumpa tempat tu, uols cari je la signboard jalan yang ni..huhuhu~ ::



:: Aku amek lauk ikan keli, kangkung belacan, sambal belacan & kuah asam pedas..Bagi aku rasanya sangat sedap!!especially sambal belacan and ikan dia..memang secukup rasa ah! ::



:: Nasi ayam for Elly..taste ok je..Elly kata tak sedap, bagi aku ok je la..bak kata Padi, jawapan aku tu standard orang tak biasa memasak, tak pandai kritik makanan...wahahaha..siot je Padi..cetttt~ (-_-) ::



:: Aku snap drinks aku je, sirap limau..haha..padahal weols datang cni 4 orang..hik3~ Bukan aku tak mo amek gambar food orang len, cuma agak segan sebab dorang cam tak biasa sangat jumpa org cam aku (kuttt)...hehehe..mana taknya, dalam opis aku tu, aku sorang je la blogger tegar...tu sampai kena 'sound' dgn bos...huahuahuahua~ ::




:: And here are the prices..Ni arge utk food aku je + air Padi, teh 'o' ais limau...Agak mahal la kan..Naseb food sedap..huhuhu~ ::



Aku tak tahu operating hours dia cane. Tapi aku akan datang lagi ke sini bawa famili aku pula. Adek aku tahu ni kompem dia mau pergi..Bab2 makan dia laju je...hohoho~ Cuma idak lerrr aku nak lunch kat cni slalu..kopak weyyy..T__T



*Sekarang ni aku dapat update and blogwalking malam2 je..Memang takmo dah bukak blog kat opis...huh! nekad ni...huhuhu~*



p/s:
Jum2 klik kat sini untuk join--> PayPal WishList macam catcheye juga =)

p/s: Dak encem ajak men boling dengan ex-schoolmate dia kat Mines..Lama gak aku tak membaling2 nih..Tapi agak segan dengan kwn2 dia sebab tak brape kenal..huhuhu..malu tapi MAHU..ngee~





20 comments:

ellieandcarl'sstories said...

mcm2 name restoren skaqng nih... mahal ke murah kedai tuh...?

niesz said...

wa...info br nie..niesz xtau lak ade restoren tu..ley r niesz ajak kwn n fmily niesz mkn kat ctu..ye la..bushan gak asyik mkn kat sek7 jer..ramai org lak tu..thanx dear!

BENA said...

bole tahan sodappp
kak yana xpandai masak ek?
kantoi
hahaahhaha~
=)

alaa jgn malu2
pegi jek men boling tu kak yana
cewahh
pemberi sokongan
ahak!

yanamib said...

:ticnube :
ni kompem x bc smpi abes ni..huhuhu..agak mahal food dia..air arge standard =)

yanamib said...

:niesz:
huhu ur welcome..sharing is caring right..tu la gunanya ada blog..huhuhu~ \/(^_^)

yanamib said...

:riBEna:
hehe...xtau la bila nk blaja msk ni..zra tulun ajrkan leh? ;p

Rinna said...

Wahh dah ada restoren upin & ipin ler pulak.. Sedap yer..makanan dia.. boleh laa try one day :)

dOrmantWriter said...

huhuhu lepas nih kalu nak p sana.... boleh le ajak pakcik sekali ye..huhuhuhu

Kojack de Alloohaa said...

adeh..ak da la lapo ni..jom mkn..!!
kan nak kawen da..blajo la memasak..hehehe

SUHAIDA said...

nnti ajak su pi situ tau

Hazwan Hakim said...

yg amik order tu pkai kepa upin x??hehe

yanamib said...

:Rinna:
bagi sy sedap la..klu xsdp jgn slhkan sy tau..huhu =)

yanamib said...

:google:
buleh2...pakcik nak lanje ye..syoknyeee..heee~ ;p

yanamib said...

:Kojack de Alloohaa:
heh3..jgn riso..nnt aku blaja lerrr..huhuhu~

yanamib said...

:SUHAIDA SUPALIO:
InsyaAllah =)

yanamib said...

:Hazwan Hakim:
ouh waiter2 kat c2 pakai bj biasa je dgn apron..huhuhu~

GREENJADE said...

hi dik..hepi new year

akak yg dok sh alam nih x tersampai2 lg kt rstoran tuh..hehehe.harus dicuber nih :)

BENA said...

nk suh zra ajakn?
mmg hancusss la kak yana
ahak!

yanamib said...

:GreenJade:
happy new year sis =)
sila2 cuba..mmg puas ati..huhu~

yanamib said...

:riBEna:
haha..2 x 5 ghopenye..caittt~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015