Nov 1, 2013

Teaser: Tempat Simpan Bawang

Assalamualaikum...


Musim 'teaser' ke sekarang ni??
orang lain buat entry teaser aku pun sibuk nak up entry teaser...kahkah
jangan marah haaa....


meh meh teaser-kan mata anda nengok tempat simpan bawang aku... :)




Ekceli aku nak buat penambahan lagi kat rak bawang ni...
so entry penuh later² kayyy!


stay tuned! (^^,)







p/s: mc hari ni...demam + cabut gigi...again?! T_T

 Terima kasih sudi membaca!

12 comments:

Nurzakiah Hanum said...

bawang pun jadi nie

eima said...

ok ok ..mmg kemas ... bekas bwg aku aku sork dlm kabinet ..lalala

Azura said...

yana entri u sebelum ni inspired me! walaupun saya rasa dapur saya sebelum ni dah cukup kemas, tp bila tgk pos u organise semua barang atas rak, terus balik beli rak dan kemas semula. rasa lagi cantik n kemas bila semua tersusun rapi atas rak. tq tq! keep update ye!

e k i n ♥ y u s r i said...

pon ok...
hehehe

Fazleyatul Aini said...

get well soon

SweetLikeWhat said...

macam menarik jer..macam best jer..kihkihkih

Umi Qi said...

cpt yana update...jgn berteaser sgt....lama nk tggu hehehhe...eh cantik tau bekas tuh daiso eh hahahhahahha

Mimy Hamid said...

teaser cam ni dah suka hehehe suka entry deko deko

eliyaezlinalias said...

good sharing Yana....idea utk mak-mak sekalian....
p/s: tak sabar nak tengok sepenuhnya...

Chekgu Azrine said...

hahaha..
syiok jugak sesekali berteaser2 ni ek..
boleh bikin orang panas jugak..
panas tunggu entry sebenar..kahkah

SSfatihah said...

Hi slmt bkenalan...sy pn pkai olive oil yg sama....

SSfatihah said...

Hi slmt bkenalan...sy pn pkai olive oil yg sama....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015