Nov 30, 2013

Mommycha 1st Giveaway!

Assalamualaikum...


Giveaway from Mommycha bebeh!!! simple ya hamat!!! just tepek gambar ko and anak ko sudahhh....sebab tema GA ialah mommy & baby moment...auww~  tapi anak sendiri ye....anak orang lain dikira DISQUALIFIED! giteww  :)



#throwback aksi kekejaman mama membuli anak! muahahaha~  masa ni lah aku sedar, aku perlu lebih kerap expose anak aku to laut, pasir pantai...sori lah sayang...mama papa asek busy je sampai tak sempat nak bawak anak mama pi tempat² gini....sobsob~


oke sekian sahaja entry GA yang super ringkas dari gue! eh micha, bagi aku menang nombor 5 pun takpe...mihmihmih~


good luck kepada semua yang join GA mommycha! ^_^





p/s: update blog dalam spa yuu!! auww ^.^

 Terima kasih sudi membaca!

4 comments:

PetakBunga said...

salam kenal.

good luck.

~RuRa~ said...

Salam, hye kak yana..! rura here.. this is my private email, nanti akak email rura.. coz kite nk bagi ank akk somtg ni...heheh jgn lupe ye..! TQ so much

holwatun_masrura27@yahoo.com

Aty Fared said...

gud lucj beb..walaupon aku pon nak menang jugak..muwahaha...

mommychaa said...

geng.
tq sebab join.
ucapan aku ringkas jek.
ko lebih over dari anak ko.
muahahaha.
aku ngah bz pilih winners.
berpeloh tiak wei.
muahahahaha!
goodluck yana!
eh-ehhh komen aty tu...over!
bhahahah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015