Nov 19, 2013

Ada Apa di Jualan Gudang Hytex??

Assalamualaikum...


ehemm...rehat sat dari cerita Phuket...hahaha
aku nak story sikit pasal warehouse sale Hytex....  :)



 Selama ni tengok orang share poster sale kat FB...
tapi tak pernah teringin nak pi...
sampai lah satu hari tu Aty buat entry hasil rembatan dia kat sini...
and aku tengok betapa berbaloi nya terjah warehouse Hytex!!
kebetulan last weekend dorang buat kat Tasik Tambahan, Ampang...
selama ni aku tengok poster dorang buat kat Gombak...
agak jauh la kan...
Ampang tu dekat sikit....hihi~
Sabtu lepas, balik je dari holiday kat PD, terus pi Ampang....
syukur dak encem bagi kerjasama yang baik untuk terjah warehouse Hytex...mmuaaahhhh! ^_^




masa kitorang sampai tak ramai orang pun...
padahal dah petang...pukul 3pm gitu....
sawan aku tengok baju² dalam longgokan² tu...hahaha
papa layan Zafirah, aku pulun pilih baju, seluar nak dibeli...weeeeeeeee!!



cantik² oiiiiii!!!!!
especially jaket² The Pooh....
rasa nak rembat semua!!! gerammmm sangat! hahaha
kain pun memang jenis yang berkualiti....
rata² t-shirt harga RM6...
jaket²/sweater gini RM8 je....
gila kau tak sawan??!!!!  O__o


Kat sini aku beli baju² basahan Zafirah je...
and beberapa jaket²...
papa yang sawan tengok jaket comel²...
walaupun rupa macam jaket lelaki....
belasah jugak beli....
aku rasa takde masalah apa pun Zafirah pakai jaket gini...
nampak sporty and garang! roarrrr!  :p
tapi jaket ni kain dia nipis je...
takat pi Genting, Cameron, masuk wayang oke la pakai sweater/jaket gini....
kalau nak pi London toksah lerrr...
menyeksa anak namanya...ngeee~


Aku memang takmo dah beli skirt², gaun, dress segala...
kat rumah tu berlambak baju² gegirl...
ada yang tak sempat pakai...atau pakai sekali dua je....
sebab banyak sangat...
syukur Alhamdulillah...murah rezeki Zafirah :)
and aku fokus baju² yang warna gelap...
kaler hitam or kelabu is better...
sebab Zafirah dah banyak sangat baju kaler terang especially pink...
jemu dah mamanya nengok baju² dia kaler semua samaaaaaaa je! huahuahua~
kali ni kita tukar mood ye sayang!
pilih kaler gelappppp je...
kalau kotor pun idak la sentap sangat mama nengok! kihkihkih~  :p
lagipun kulit Zafirah putih...
nampak lebih cantik bila dia pakai baju kaler gelap...
me love! ♥ ♥  ^_^



kasut, sandals pun ado!
tapi untuk kids....
umur 7 tahun ke atas sesuai la ni...


Kat warehouse ni banyak baju toddlers and kids je...
kalau untuk newborn tak banyak choice...
aku tak sarankan korang cari newborn apparel kat sini...
better pi Pureen Warehouse Sale...  :)



playpen, strollers, bouncers pun ado!
tak banyak choice jugak...
better pi My Dear Warehouse Sale....lebih berbaloi~   :)



Selain baju untuk anak², baju untuk makpak pun ada dijual!!!



jenama PUMA....murah kannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn??!!
sila lah julingkan mata anda!!  >_<



papa kata kualiti kain original...
memang berbaloi beli...
tapi sayang takde saiz papa...
sila usaha kuruskan badan ye papa!
kan dah melopong je tak dapat beli baju murah! wakakaka~   :p


dan inilah hasil rembatan aku...!



3 lai t-shirt lengan pendek, sehelai t-shirt lengan panjang, 3 helai jaket/sweater lengan panjang...




paling murah RM6, paling mahal RM8....weeehuuu!!! ^____^



seluar basahan and spender (2 helai RM5)....
seluar untuk gegirl tak banyak choice....
letih aku selongkar longgokan baju kat situ...
sampai satu tahap Zafirah bosan...
tiba² meraung mintak susu....hehh~
aku shopping laju² kot....hahaha~
yang penting baju, seluar tu memenuhi kriteria yang aku nak....
warna gelap!  :p




ko tengok harga asal jenama Disney berapa??? RM45...
kat sini ko dapat dengan harga RM8 je...
banyak gila jimat oiiii!!!!


Total aku kena bayar untuk rembatan aku ni ko tau berapa???


RM84 sahaja!!


tak sampai RM100 okeh!!!!


puas hatiiiiii sangat!!!!!
dorang kata next sale dorang buat kat Shah Alam....
rajin² la terjah website warehouse Hytex...
aku tak ingat dah link website dorang apa....
try la gugel 'warehouse Hytex'....
kat situ dorang akan update bila next warehouse sale dorang...


Buat masa ni aku rasa cukup lah baju² basahan untuk Zafirah....
kot akan datang kalau aku dah bosan tengok baju² dia, aku beli la lagi baju baru.... :p
warehouse sale sentiasa ada...
tak perlu risau bebeh! ^_^







p/s: site inspection sepanjang hari..  -.-

 Terima kasih sudi membaca!

19 comments:

Nurul Aziz said...

tak pernah lagi pergi warehouse hytex ni.. huhu..

safurara said...

lah knp rara x tau pon yg kat ampang ni.alaaaa ruginyaaaa =(

Unknown said...

daku pun poie...daku pegi pagi sabtu...klu tak leh jumpa kan...nnt daku update entry pasal hytex ni jugak...ngeee

Mimy Hamid said...

huwaa sedih napa tak tau...memang nak beli....lain kali hytex sale bgtau eh..pelis

Anum said...

wow

erin said...

bestnya, somiku is tak layan klu nk g warehouse sale, dia x suka ramai org..pffttt

ily♥ said...

Pegi jugak..hari ahad...blkg umah mak je ni...hihi...

eima said...

sbb slalud ie buat jauh2 kat kepong ngan SA aku tak penah terjah pun

Cik Puan Tqah said...

ok..nnt nk followla..hahhaa

MAY said...

Ohoi.mcm best je.now ni mmg tgh sebok cr warehouse sale!huu..bl next sale??

Chekgu Azrine said...

Memang best..akk gi yg gombak punya baru ni pun xhbs pun 100..hehe

Unknown said...

orang tak ramai camni okey la nak shopping... dan tengok gambar ujang tu pun tahu memang boleh jadi body fit je... ehehhehe

Unknown said...

Oit...macam best je..macam best je :)

aizamia3 said...

puas hati + berbaloi2.. ;)

careno said...

Baju merah lengan panjang dgn sluar panjang pooh tu same sebijik dgn aku bli kat Sogo... brape puluh ntah... ko bli 8 hengget jer.... grrrr...

Ujang9897 said...

suka komen lan...hahahaha

dhiera zainudin said...

xtaw pun ada warehouse sale ni. murah plak tu~

Liyana said...

murahnye.....nk pergi mmg xdpt laaaa
nanti klu ada lg nak kirim boleh? hehe

Nyamuk Terbang said...

berbaloi2 nie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015