Jul 6, 2012

Tazkirah Hari Ini (Part 32)

rasa macam dah lama tak buat entry tazkirah..hehe~



Bismilahirrahmanirrahim~


Apabila bangun tidur, tanya kepada diri kita.
"KENAPA Allah masih HIDUPKAN aku pada hari ini?".

Jawapan yang dicadangkan Imam Al-Ghazali ialah
"kerana DOSAKU terlalu banyak. ALLAH masih izinkan (MEMBERI MASA) aku untuk BERTAUBAT.."









p/s:  jum vote kitorang nak pi London! klik ini > http://on.fb.me/LfxC6P dan ini > http://on.fb.me/M5hUw6 << akhir bulan ni habis weiii!! grrr~






Kalau suka sila lah LIKE! Terima kasih sudi membaca!

9 comments:

eyjalukman said...

Alhamdulillah shingga hrini kita msih lg hdup di atas muka bumi ni . sumenye kasih syg dr-Nya

pena rozie said...

Alhamdullilah... masih berkesempatan meminta ampun darinyer...

PUAN SUE said...

Alhamdulillah..bile la nk mau ketemu zafirah ni..yer,,

aizamia3 said...

ALhamdulillah.. masih lagi dapat bernafas di atas bumiNYA..

Nurul Akmal said...

Alhmadullillah.. Alaaaa comelnyer baby Zafirah nih..

azizah :) said...

Alhamdulilah ada kesempatan untuk bernyawa di bumi ini lagi hari ini..

Lya Colours said...

pipi beliau sungguh menggoda aku

FarhanahAdzlan said...

alhamdullilah masih bernyawa=)
andai nyawa ni nak ditarik moga2 ketika itu spanjang hidup saya diredhai Allah=)

Nur-nba said...

Comelnya baby.. Perkongsian yang baik.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015