Apr 6, 2012

Aku Belum Start Kerja Lagi daaa..hehu~

Semalam ramai yang ingat aku dah start kerja...sebab aku cakap aku kena attend event kat KL..aku terharu sebenarnya bila baca komen korang...rasa macam, "wahh prihatin sungguh mereka mereka ni..."  hihihi

FYI (for your information) *macam good good je nak speaking..lalala~*  next week is aku punya last holiday lah...aku kan cuti 60 hari jekk..sobsob~  16hb nanti baru ai masuk kerja...rasa tak best tapi eksaited jugak nak pi opis tuh...kekeke~


okeh semalam kan sebenarnya aku attent event baekkkk punya...pasal kesihatan wanita...cara melakukan senaman untuk merapatkan keintiman *eksaited kan bunyinya?? rawwrrrr*





Event anjuran Biofinity...kotak apa yang aku pegang tu?? aaa yang tu aku cerita kemudian...ni mukadimah je...hewhewhew...













p/s:: Alhamdulillah...dah boleh solat hari ni...^___^






Kalau suka sila lah LIKE! Terima kasih sudi membaca!

6 comments:

eliyaezlinalias said...

Wahhhh ramping!!!

::MiszRotiKaya:: said...

bdn kaka masi mantain la...

SUHAIDA said...

su xdpt solat lg..kita beza bersalin 10 hari kn

Fazleyatul Aini said...

wahh merapatkan keintiman?
ok x sabar nak tgu next entry
wakakaka lempang

Ked said...

hehehe..
teruje rase nak bace next entry..
alamak!
lupe daratan lak yang diri ni tak kawen lagi.. kikiki

nabilah_2908 said...

wah..bagus la tu..jaga badan kan..? badan nak pakai lama.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015