Apr 30, 2012

Tempat Aku Cari Ilmu Pasal Breastfeeding



Rasanya majoriti mommies kat luar sana mesti dah jadi members group Kump. Ibu2 Menyusukan (KIM) kat facebook kan?? eh kalau belum join sila lah join sekarang ye...huhu~


Aku start join group KIM sejak peknen lagi...biras aku yang add aku dalam group KIM...awal² dulu aku jarang nak wusha group ni tau...tapi sejak dah ada anak and aku memang nekad nak fully BF anak aku sampai lah umur dia 2 tahun, hari² aku mengadap group KIM ni...haha~ kalau boleh setiap post dan komen² orang aku akan baca...kalau boleh lah kannn...ingat aku takda kerja lain ke nak buat asek nak ngadap fb je...nak visit kingdom aku laghik...grr~  (-_-")


So far dah macam² ilmu aku belajar...aku cuba amalkan sikit² apa yang mommies² dalam group KIM ajar..yang bestnya, kalau aku ada sebarang kemusykilan pasal BF aku post je kat wall KIM, mesti ada je mommies kat luar tu tolong reply dan bantu mengikut pengalaman dorang...nanti aku share lah ye apa benda lahhh yang aku dah amalkan tuh...hohoho~


eh tu je nak cerita..?? lalala  babai~!  *sambung baca post kat group KIM*  (^^,)






Kalau suka sila lah LIKE! Terima kasih sudi membaca!

10 comments:

Unknown said...

bagus la tu sis... fully bf zafirah sampai 2tahun tau.. ada group macam tu sebarang soalan boleh kita refer sana kan.. lagipon sana pon ramai yg banyak pengalaman..

Fazleyatul Aini said...

kalau aku join guana. huuhu
apa la yg aku nak susukan tu

Unknown said...

nak join jugak la...kadang2 pengalaman depa tu kita boleh guna jugak kan??tak untuk kita,mungkin untuk adik beradik atau sedara mara kita yang lain.

aizamia3 said...

nampak menarik.. ;)

Lydia Miza said...

tengs..nak pi jenguk group tu gak

Ibu Muda 30series said...

zaman akak dulu, aktif berforum..masa tu fesbuk baru nak naik... so, akak aktif dlm grup mommy2 boyot...hehe

kat ctu la mcm2 info dpt...now, member2 yg masih ada duk join KIM tu gak...

Tp akak dh pencen la ^_^

Liyana said...

wah baru tau psl group ni... ok nt nk join.. hee

Rina Ellisa said...

Salam sis!

hari senin nampak sis kat tempat jual2 kuih kt Uniten.. Kite nak tegur malu.. :)

Teruja dlm diam terserempak blogger hebat.. hihi :)

Mommy_ima said...

preggy 2nd baby baru join..masa anak 1st, sy xde tempat nak rujuk - akibatnya 6month susu dah kering. Now, 2nd baby dah 8mo++, alhamdulillah susu masih ada..semangat lebih sikit bila ada group kim ni :)

nabilah_2908 said...

ada juga group2 yg berguna macam ni... ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015