Apr 3, 2012

Doorgift Pun Buat Sendiri...wink wink

Semalam cerita marhaban....hari ni cerita door gift pulak eh...esok adalah rahsia *ecewah~*  =P




Doorgift untuk para tetamu...200 jemputan semuanya...kotak tu kazen aku beli...tapi isi dalam tu dia buat sendiri...homemade cookies...tak tidur malam kazen aku menyiapkan doorgift ni...time majlis kitorang suruh dia tidur je...kesian dia...aku lupa nak snap isi dalam doorgift ni...yang aku tahu ada cookies and pelbagai gula-gula and coklat...aku sendiri tak sempat nak merasa cookies kazen aku tuh...adeyy kak Yani, tolong buat lagi plissss  (-__-")




Sticker kat kotak tu pun kazen aku buatkan...kazen lain lah pulak...hoho..seronok ramai kazen yang sudi membantu...aku tak buat apa-apa pun untuk aqiqah anak aku...kekeke~  well lagipun aku baru lepas pantang kot...tak boleh nak aktif sangat...kang badan terkezut! *boleh pakai tak alasan tu?* =P




Ni pulak bunga telur untuk orang marhaban...sponsored by mak mertua...tenkiu mak! aku rasa tenaga aku dicurahkan masa hari kenduri tu je...itu pun letih ya amattttttt!! nasiblah ramai sedara-mara menepek kat rumah aku...so dorang bergilir-gilir pegang baby Zafirah...aku melenggang je lah layan tetamu...bila ada orang nak tengok baby baru aku dukung baby bawak keluar rumah...petang Sabtu tu panas...so baby lebih banyak duduk dalam rumah je...=)


Sesiapa yang tengah cari idea nak deco doorgift tu boleh la amek idea dari entry aku ni...hopefully apa yang aku share bermanfaat lah untuk yang berkenaan...insyaAllah...oke bai~!






Kalau suka sila lah LIKE! Terima kasih sudi membaca!

20 comments:

Kak Amy said...

cantik yana doorgift tue...pandai cousin awak buat

Fazleyatul Aini said...

wah siap ada gambar baby. kelasssss

puan.mila said...

untung ada kazen ramai..heheh

::MiszRotiKaya:: said...

so kiut la kaka yg doorgift 2..

Rinna said...

Alaa sweetnyaa..pink kaler gitu..

emarieys said...

untung ada sepupu ramai...

mas saari said...

bagus buat sendiri ni, jimat sikit..

Orkid Edyliyne said...

time2 macam nielah cousin nak tolong kak Yana. bila lagi kan diorang nak tolong. hehe...
comellah semuanya. ^^

Mommy_ima said...

bestnye kat setiap doorgift ade sticker...comel!

Puan Awin said...

comenya doorgift tu...

Fai Nardir said...

wah, ramai tu 200 orang.. kalo fai yg dpt doogift tu mmg fai tak buang kotaknya, tak sampai hati nk buang gambar "si kecik" ni. hihi...

Fai Nardir said...

wah, ramai tu 200 orang.. kalo fai yg dpt doogift tu mmg fai tak buang kotaknya, tak sampai hati nk buang gambar "si kecik" ni. hihi...

Reena Sidek said...

seronak ada sepupu yg ramai... dpt saling bantu membantu...

Dayana Z said...

wahh ada sticker kat kotak? untungnyaa Aimy Zafirah :D

kurus said...

alahhh sweet je yana door gift tuu .. geram lak akak tgk .. sure majlis meriah nie ;)

Aty Fared said...

mase kenduri cukur rambut anak i nanti..tak tau ar rajinker tak nak buat semua ni..dalam hati memang mahu [teruje macam mase nak kawen dolu2-semua nak buat] huhu...

Liyana said...

untung ramai nk sponsor kan...

Unknown said...

whoaa.. cantiknya doorgift... warna sungguh feminin yea

nabilah_2908 said...

comelnya kotak doorgift tu.. ;)

eliyaezlinalias said...

nak berkenalan ngn kazen2 tu boley..hehehehe
chantek sgt!!! lep lep lep gituw!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015