Apr 15, 2012

Hadiah Breastfeed Contest

Baru-baru ni aku ada join breastfeed contest kat FB dan baby Zafirah dapat nombor 3...syukur Alhamdulillah...dak encem macam frust sikit sebab dia bajet dapat nombor satu sebab masa awal-awal dulu memang kitorang leading dengan 1k++ like...bila tengok dah leading kitorang macam jarang dah nak usha pesaing-pesaing terdekat and teruskan promote gambar baby...sekaliiiiii...haaaaa kan tak dapat juara...hewhewhew...


Tapi bagi aku oke je dapat nombor 3...hadiah masih lumayan....yang membezakan hadiah nombor 1,2 dan 3 is jenama hadiah tu... nombor satu dapat jenama Avent...jenama yang terbaik lah bagi aku...nombor 2 jenama apa tah..nombor 3 dapat jenama Jingle Jungle...=)




ni lah hadiah yang aku dapat...semalam baru dapat hadiah-hadiah ni...ada cooler bag (jingle jungle), breast pump (unimom), ice pack (3 pcs), storage bottle (10 pcs)...lumayan kan??? aku tengok kat kedai barang-barang ni agak mahal jugak harganya especially breast pump and cooler bag tuh...rasa banyak dah jimat duit aku lepas dapat hadiah ni...syukurrrrr~  ^___^


Terima kasih ye E-mumshop and especially adik aku lah yang men'join'kan baby Zafirah dalam contest tu...hihi sekarang ni ramai pulak orang send request suruh aku join 'photo contest' kat FB...haha tunggu lah mood rajin nak ber'contest' baru ai join ye...nak jadi juara pulak lepas ni...lalalalalala~  =P







Kalau suka sila lah LIKE! Terima kasih sudi membaca!

9 comments:

:-) said...

ALHAMDULILLAH....rezeki zafirah la tu..hehe...first tengok dulu pon memang ingtkan dpt no 1......tapi no3 pon best... :)

mas saari said...

tahniah, rezeki baby!

Sis AI said...

Waaah, tahniah! Avent? Brand tu mmg mahal sgt.. Sy tgk botol susu budak pun dh bratus2. Perghh.. Sbagai seorg belia, sy brasa ngeri krana hrga dia, haha! Still, Alhamdulillah.. Tahniah lg, sis!

Unknown said...

tahniah yana... X per..no 3 pun dah kira bertuah... :-)

Unknown said...

no 3 pon ok. rezeki tuh

Unknown said...

wah,rezeki

nabilah_2908 said...

yeay..tahniah..!! :)

Mommy_ima said...

bestnyer.. tahniah! :)

eliyaezlinalias said...

tahniah!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015