Jun 24, 2014

Happy 53rd Birthday Ayah!!

Assalamualaikum...


eh apesal tah minggu ni macam malas betul nak update blog...bila baca blog orang macam² idea datang nak menulis...pastu bila bukak je dashboard terus malas nak taip...hahaha~  tah pape! :p


oke kita cut it short je lah....


Ahad lepas, 22 Jun, tarikh lahir my ayahanda...plan asal aku nak celebrate kat Flora Kafe....aku suka celebrate birthday parents aku kat tempat fancy²...setahun sekali je pun! huhu~   birthday ayah aku sama dengan birthday adik dia (pakcik aku)...nak la celebrate sekali....tapi kalau dah ajak pakcik aku mesti kena ajak tok nenek, makcik² lain join sekali....kang sentap lak dorang baca blog aku takde muka dorang....kan? kahkah~  tapi nak belanja ramai² kat tempat yang 'fancy' boleh kopak wallet aku...huhu~  so aku pun roger la my makcik discuss² kot dia ada planning lain...


Lepas discuss² among makciks so dapat la kata putus, nak buat celebration kat rumah maklong je....buat doa selamat sekali untuk sambut puasa....maklong aku duk Seremban...ai is okayyyy je...dorang bahagi² tugas....tugas aku bawak kek....bahaha~  kacang putih sangat tugasan tu! lolz~   :p


ini BUKAN kek yang aku sponsor...siapa tah sponsor kek secret recipe...kek ni untuk celebrate Father's Day...untuk atok² aku lahhh...hihi~ 


Majlis patut start lepas Zuhur...ada tahlil, doa selamat bagai...aku sampai sana pukul 3pm+....kahkah~  bukan sengaja...ada benda tak dapat dielakkan tu terlewat...ngee~   nasib ada kek lain untuk dorang potong...kalau tak mesti berbulu je tunggu kek besday tak sampai²....huhu~  mahap mahap...  :)


Aku sampai² je terus cari makanan...kebuluq oii! lunch pukul 3pm memang gila! :(


Tengah makan tu dorang nak potong kek....oke la berhenti makan dulu....tengok ayah potong kek...bahaha~


 my ayah...


 my pakcik...adik ayah yang sama tarikh lahir dengan ayah...beza setahun je dengan ayah aku....


 kek yang ditempah dari FyezaCakecorner...kali kedua tempah dari dia...aku pilih kek setengah kilo each...malas beli kek besar² sebab dah tua kan? kahkah~  tak tak...aku beli kek kecik sebab dah banyak sangat food lain....kek kecik ni pun tak habis tau!! aku suruh je makcik aku bawak balik bagi kengkawan opis dia...hahaha~


 sesi makan²....macam² lauk ada...


lepas makan pak Ajid, Iqbal (kazen aku) and atok Enal duk layan jamming gitar...eh betul kan nama dia jamming?? :p


oke tu je nak cerita...dah malas sangat nak menaip ni...huhu~  maafkan saya~  :p


Happy Belated Birthday Pak Ajid and ayah...semoga hidupmu dilimpahi rahmat dan kasih sayang dari Allah swt....amin~




Terima kasih sudi membaca!

7 comments:

Anum said...

semoga sentiasa di beri kemudahan dalam hidup
amin

Mar Mansor said...

selamat hari ulang tahun pakcik...emmm 22 jun sama besday dengan kakak saya

Zuraida Rahim said...

Happy Birthday to both of them..

eima said...

gaya pakcik mu rock bebenor .. hikhikhik

hepi besday dato'

Unknown said...

banyaknye kek..kenduri kek nih..hehe,..

Nadia Havez said...

macam kenal blaus ngan shawl tu! haha~!

MissNadia said...

haa bestnya dapat kumpul ramai-ramai gini dan kek dia best.. orang main golf tu comel

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015