Jun 9, 2014

Zafirah Atas Kereta Kebal

Assalamualaikum...


ye kot nama transport ni kereta kebal...sukahati aku je...hahaha~   ni masa hari Belia kat Putrajaya...yang sekali dengan Jom Heboh tu...ada satu kawasan tu booth² dari badan² beruniform...baik tentera, bomba, polis semua lah! aku nampak truck² tentera ni terus bagi Zafirah naik...dia suka transport yang ada stering...sok dah besar jadi pemandu professional kot boleh jadi racer ke....banyak jugak duit jadi professional racer...kan??  *kemain harapan mama! lulz~ :p*


Aku pi karnival Belia ni bukan suka²...motif utama nak support my dak encem yang join #ephyratreasurehunt ....aku tolong dia mencari booth Ephyra kat Jom Heboh...tu salah satu task yang dia kena buat dalam treasure hunt tu...haa nampak tak siapa yang tolong dia jadi juara treasure hunt?? kahkah~  :p


Err bagi aku takde apa yang menarik sangat kat sini...nak shopping pun tak best...cuaca panas barangkali jadi hilang mood nak shopping...sekadar tengok, perhati gelagat orang je best la...kuikui


Eh aku amek banyak jugak gambar zafirah atas kereta tentera ni...jemputs la tengok...hari ni cerita pasal zafirah je...as always sebenarnya kan! Bahaha






Sesungguhnya angin yang membuatkan aku nampak gemoxxxx!! T_T




behehe


Eh lupa nak mention...mekaseh adik² ipar teman ahkakmu jenjalan karnival belia...lain kali teman lagi ehhhh...akak tau korang ni pantang ajak jalan...lajuuuu je! kehkeh~  :p


Kbye! (^^,)



 Terima kasih sudi membaca!

7 comments:

Anum said...

nak tumpang :)

Unknown said...

Hamboi zafirah...hahaha siap ada co pilot lagi...amran pulak..

Fazleyatul Aini said...

awat muka ganas zafirah oi
takut makcik kehkehkeh

Cik Asma BLuppy said...

haha. lucu betol tengok muka zafirah tu. hehe

Aty Fared said...

mak ko punyer dialog poonn... hahahaha

eima said...

hahaha mama pandai buat dialog terbaik ... hihi

Unknown said...

Zafirah minat yang lasak2 je ..heheh..besar nanti belajar taekwando la..:p tetiba je..heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015