May 9, 2013

Nak Adik Katanya......

Assalamualaikum....

Pesen tidur terbaru Zafirah...




Lebih tinggi montot diangkat, lebih tinggi tahap keselesaan...hehh nasib baik comel...kitorang laki binik selalu geleng² kepala sambil gelak² je la bila tengok anak tido gaya gini...ce bayangkan papa tido gini?? erkk pitammm!! :p


nakal tau uols...hahaha~

oh nama² yang aku tak censored tu sebab dorang pun blogger...dorang suka kalau ramai² add friend...lalalala~  :p

Aku dah tanya Zafirah nak adik ke??  dia jawab...

"nanakkkk...nanakkkk"  sambil geleng² kepala...pastu hempas² barang tanda protes sambil buat muka bengang...   *baca boleh percaya jangan...kahkah~*




k bai~!  :p









p/s:  Ada setengah orang cakap budak tido menonggeng sebab ada cacing...kahkahkah  sumpah kelakar...tu tak tau la mitos ke kepercayaan nek moyang ke...Zafirah mana ada cacing...! hahaha sumpah kelakar korang nih!



 Kalau suka sila lah LIKE! Terima kasih sudi membaca!

17 comments:

PinKy MoMMa said...

dah boleh sangat nak ada adik hehehe..
anak akak tido silang kaki ke atas..mengikut mamanyer.. ;)

bunga daisy said...

budak tido cam tu sbb ada cacing la...

YanaUjang said...

bunga daisy: cacing???wakakaka tu lagi mitos! dia mana ada cacing..kahkah

Nurulhuda Abdul Latip said...

bagi je adik, hehe

eima said...

yana mana ko tau die tak de cacing haaaaaaaa..tah2 ade

Siti Haslinda Sadiken said...

ermm..mmg pernah dgr kalau tido mcm tu ada cacing..ntah betul atau tidak

Dkna Abza said...

mungkin ada cacing tapi tak nampak lagi..hehehehe :)

Nurul Hamimah said...

hahaha...ntah2 dialog mama Zafirah yang las tu sebenarnya Zafirah kate "nak..nak.."hempas2 mainan tanda seronok....:)

diana said...

Ha ah..mak akak pun kata tidur gini sebab cacing.hehe..tapi kalau cacing senang nak tengok..perut buncit dan badan kurus...

Zafirah bau je kuar hospital tak kan la cacing..sah nak adik nih..hahhhhaahha

nabilah_2908 said...

bab cacing itu juga la yg sy biasa dengar...

bila bawa ke klinik..nurse akan beri ubat cacing...tak tau lah betul ke tak.. cuba tanya pakcik google...:)

aizamia3 said...

eemm.. dak Zafirah baru kuar hospital, takkan kecacingan pulak..
cer refer kat orang tua, tengok apa pandangan dorang.. kalau kelam jugak.. refer kat doctor..

tapi kalau dapat adik.. best aarr.. dapat geng gaduh.. hehehe..

Lya Colours said...

tu memang keselesaan paling tinggi haha

Rozuan Ismail said...

mana taw x de cacing? haha

CikNaa said...

pestime dengor tido gini nak dpt adik.. afiq xtido gini pn, alih2 bape bulan je lg nk dpt adik.. hewhew :)

Cik Bambam said...

ha'ah..adik kita dulu pon mcm tuh..tidur menonggeng..petanda awal ada cacing kat lubang punggung..uhuhu..better check.. bdk2 mmg akan kena bg ubt cacing..itu normal..bukan mitos.. :)

YanaUjang said...

tido menonggeng petanda awal cacing??muahaha tu lagiiiii MITOS! ramai je bebudak tido menonggeng xde pon cacing!

since ramai x paham meh kita share ilmu yep...petanda awal cacing..menurut DOKTOR...bukan FB..haha~

- takde selera makan...tapi badan/prot gemok...

ubat cacing tu x wajib bagi pun..sedara mara ai rata2 x bg pn ank ubat cacing..oke jep..depends ye..terpulang masing²

sekian terima kasih :)

SweetLikeWhat said...

cacing??ahahaha sumpah kelakar jugak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015