May 28, 2013

Zafirah dan Bloggers

Assalamualaikum...

Ekceli ni minggu lepas punya cerita...baru hari ni nak update...tah kenapa asal holiday je jari jemari jadi kematu nak menaip...hihi~  :p

Alkisahnya..................




Khamis lepas dak encem dapat tiket Fast 6 dari Broframestone via Advertlets....biasa la kitorang ni kalau ada tiket free memang laju je merembat! dapat pulak cerita action...genre kegemaran dak encem....aku and Zafirah tukang follow je...muahaha~

Wayang start pukul 9pm gitu....habis around midnight jugak la....tapi hari Jumaat tu kan cuti hari Wesak...tu aku tak kisah nak follow....kalau bukan hari cuti aku sangat malas nak follow...kang tak cukup tido, tak cukup rehat....tak boleh bagi komitmen 101% di pejabat....oh perasaan yang sangat tak best! macam la hari² aku komited sangat dengan kerja kat opis....poyo je lebih! kahkah~  :p



macam comel pulak aku posing pegang botol air Zafirah tu...kekekeke~  :p


Dan aku berjumpa dengan dorang ni....dari kiri, yang tengah dukung Zafirah tu, Dkna....sebelah kiri aku, Yana Yassin, Cik Siezuka and last sekali adik ipar aku...dia takde blog...so tak perlu interprem nama...muahaha~  :p

Ekceli dah 2-3 kali jugak aku jumpa dorang ni....erm mungkin juga 3-4 kali....eh senang cerita, asal ada event yang Bro invite, mesti dorang ni ada punya....ngeeee~


Aku ghase mesti korang nak tau, Zafirah behave ke dalam wayang???

aaa kan kan?? soklan cliché tu....ramai orang tanya soklan gitu kat aku sebenarnya...kekeke~  meh aku jawab secara penulisan...ecehh~

Aku tak ingat dah berapa banyak kali aku angkut Zafirah tengok wayang....tapi belum sampai 10 kali la yang pastinya....huhu~   so far memang dia TAK PERNAH lagi buat hal....oh kecuali masa tengok wayang MIG sekali tu....tak ingat dah bila....tapi memang dia tak duk diam la dalam panggung...suruh tido pun taknak....bagi nenen pun tak jalan! dia ajak keluar dari panggung....bosan gamaknya cerita tu....ngeh³  *mamtik la kena banned blog aku nih...lalalala~*

Tapi kalau tengok cerita² action macam Iron Man, CZ 12, Fast 6 dan seangkatan dengannya elok pulak Zafirah behave dalam wayang...kalau dia nak melasak pun setempat je la....dia main tepuk² tangan, agah² orang sebelah, orang belakang, borak² dengan mama papa....lepas tu bagi dia makanan, dia duk je la diam²....setengah jam lepas tu mesti dia ngantuk...bagi nenen....tak tidur pun....masih nak main²....papa peluk, dodoi², baru dia lelap...haa manja tak anak aku?? haha~


"budak bawah 18 tahun boleh eh masuk wayang tengok cerita² gini??"

erm sebenarnya ikut budi bicara staff yang collect tiket....secara logiknya, bebudak, especially baby² mana paham apa²...dan dorang ni masuk wayang kan dengan makpak dorang....bukan masuk sendiri²...so tanggungjawab makpak la nak jaga anak tu kan?? bagi aku senang je, kalau tiba² anak tu buat hal, memekak dalam panggung sampai ganggu orang lain, keluar je la dari panggung tu...burned je tiket....nasib la kan....siapa suruh bawak anak kecik tengok wayang....sendiri tanggung la risikonya....ye dak?? muehehe~  v(^_^)



Lepas habis wayang ada sesi bergambar dengan semua blogger yang hadir...credit gambar to Yana Yassin....suka hati aku je letak watermark sendiri...bahahaha~  :p

aa Zafirah ni elok pulak mencelik time ni....habis je wayang, bukak lampu, mata dia pun sibuk nak bukak jugak....grrr~  tapi bagus jugak....baru comel gambar pandang kamera....kihkihkih~

oke tu je nak cerita...buhbye!  ^_^



 Kalau suka sila lah LIKE! Terima kasih sudi membaca!

10 comments:

Sheila Salim said...

assalamualaikum kak, patutlah sheila cam muka akak. hehehe ruginya last minut pun tak dapat pergi kalau tak leh jumpa zafirah tu. hehehehe

Dkna Abza said...

zafirah pon pandai pilih filem sebba tu tak meragam hihii

Anum said...

wow hebat nei

aizamia3 said...

selagi dia tak meragam.. layankan aje kat dalam tu.. nak pulak bukan bertiga je dengan dia kan.. ;)

cha said...

good girl zafirah. asal tak ajak i ceitt haha

Unknown said...

bagus nya dia...asal tak menangis sudah la..kalau dia melasak tu biasala kan..budak2..

Yana Yassin said...

apa x senonoh muka saya,.. hahaahaahaa

eima said...

jgn harap la anak2 ank dpt tgk wayang sbb apaknye pun sekali pun tak penah nengok wayang ..hu

Norliza Nordin said...

baoknye zafirah nengok wayang.. pandai pilih muvie.. hehehe

Unknown said...

Aku rasa kat panggung tue sedap layan sejuk aircond ...maybe sebab tu Zafirah elok je kan...hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015