May 29, 2013

Selesai 1 Beban...pfftt!

Assalamualikum...



Aku baru habis presentation kat Jabatan Bomba, Putrajaya...
present apa??
dah tentu lah hal kerja...huhu~
dari pagi duk dalam bilik meeting...
aku present satu projek je...
kawan aku present dua projek...
Alhamdulillah ketiga² presentation kami lulus...
mekaseh tuan bomba...
rasa nak buat lompat bintang je lepas selesai present tadi....
terasa ringan sangat bahu ni...
bangga juga dengan diri sendiri sebab mampu handle projek dari awal sampai akhir....
*tepuk² bahu sendiri sambil sebut "good job girl!"*  ^_^



sedap gila pizza ni...apa tah nama dia...


Habis presentation dalam pukul 1.30pm gitu...
bos belanja Domino's...
yahoo!! prot memasing dah kebulur sangat²!
tapi aku belasah 2 slices pizza and 2 ketul ciken wing....
bila balik opis, aku rasa lapar lagi...
dasar prot raksasa kannnn...ngeee~
tadi dah beli roti krim coklat Gardenia kat 7 Eleven 4 bungkus...
tamak sangat kan? 
takpe....stok dikala kelaparan....hihihi~  :p

Bila dah selesai satu projek....
kita fokus kat projek² lain pulak...
wahh macam kaya je banyak nau projek aku nih...muahaha~
Semoga dipermudahkan segala urusanku untuk menjalankan tanggungjawab²ku...
amin~







p/s:  siapa kerja area bomba, sepital Putrajaya...korang biasa pi makan kat mana?? next time datang sini lagi senang sikit nak pi makan...takkan asyik order Domino's je kan...huhu~  :)


 Kalau suka sila lah LIKE! Terima kasih sudi membaca!

9 comments:

Sheila Salim said...

Assalamualaikum.. perghh sedapnya kak.. makan aje kerjanya. hehehhehee

Fazleyatul Aini said...

aku suka dominos bandingkan dgn pizza. tapi aku selalu makan pizza banding dgn dominos
camne tu? hahaha

Unknown said...

macam drama melatyu pulak..banyak projek..mesti juta2 punye nih..heheh

Unknown said...

baeknye bos u

SUHAIDA said...

makan selagi boleh makan..huhu

Fazlina Ridzwan said...

next time poie jo kek P4 tu...situ ado SR, Padi, Umai...tp den sages poie Umai @ Padi..terbaeklah!!!...Umai tuh yg kat tepi tasik, area sejid besi...Padi dlm Galeria...mahal sket tp berbaloi!!...menu sodap!..jgn sesekali poie Rasa Utara dlm Galeria tuh, sbb tsgtlah mahal...x berbaloi langsong!

Sue Sakarnor said...

Padi House kat Galleria Presint 4/Umai Lake kat Monumen Alaf Baru, Presint 2 (yg nampak cam roket tu, area masjid besi). Kalu nak syok lg lompat pegi Cyberjaya kat Tokio Kafe pun menarik, area Starbuck/Old Town

aizamia3 said...

malu bertanya, domino lagilah jawabnya kan.. ;)

Anonymous said...

Try kat Umai Lake kat sebelah MAsjid Besi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015