Feb 3, 2013

Zafirah Kena Tinggal Lagi...sobsob



Malam ni aku kena pi Kuala Kangsar lagi...ada site inspection....macam hari tu jugak...kat Bukit Berapit nunn... tapi kali ni aku kena stay sana 2 malam!! huwaaaaaa  belum bertolak lagi ni...tapi dah mula rindu *nanges*

Terus terang lah aku cakap, rindu suami pun tak sehebat ni...haha  serius weh! aku tak tahu la orang lain macam mana...tapi aku yakin, rata-rata yang dah ada anak mesti akan rindu anak LEBIH daripada suami...kan??? *baik ngaku cepat!*  ^_^



stok susu untuk Zafirah...aku tinggalkan 11 botol...erm insyaAllah cukup...bukan senang nak kumpul stok sebanyak ni....huhu!

Aku harap sangat Zafirah tak meragam waktu malam macam hari tu...kalau dia meragam jugak, lepas ni memang kena angkut dia sekali kalau kena pi outstation lagi...pedulik ah apa orang nak cakap...anak aku, bukan anak kau....! giteww    :)





p/s:  doakan urusanku dipermudahkan sepanjang aku stay Kuala Kangsar nanti....


 Kalau suka sila lah LIKE! Terima kasih sudi membaca!

11 comments:

PeRdU cINta said...

kuatkan semangat ye..semoga selamat pergi dan selamat kembali.. :)

D Yatie said...

have a safe journey yana..
behave well dear zafirah!

may Allah ease everything for all of you...

p/s : sokong! sy rindu anak lebih~ hihi

Siti Haslinda Sadiken said...

assalamualaikum..
mmg pun bila dh ada anak nie mmg rindu dia lebey dr asben..hehehhe..jgn jeles yer En. Husband ;p

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

Semoga selamat pergi dan selamat pulang ke pangkuan Zafirah n papa nya ..:)

eima said...

kesian zafirah .... helmet putih tu .....

aDisH.sHidA said...

kena tinggal lagi..huhu..xpe lepas nie bawak zafirah dan sapa2 utk jaga dia sekali ye

diana said...

RINDU LAKI SETAKAT RINDU JE.TAPI RINDU ANAK BERCAMPUR DENGAN RISAU BAGI..SAKIT PENING DIA MESTI KITA RISAU KAN?/TAMBAH2 KITA DOK PIKIR DIA MESTI TENGAH CARI MANA IBU DIA..KAN>???

Mas Zull said...

assalamualaikum yana...kesian zafirah kena tinggal lagi kan...:)

hazman fadzil said...

selamat bertugas.... nanti malam2x cubalah SKYPE ngan Zafirah kasi ilang rindu tu

amer akat said...

aslkum.. u have so nice blog ...bleh sy follow u? if can pls follow me back ya.. thx =_=
http://slapmestore.blogspot.com/

Aty_Fared said...

Betul...!!! Mmng rindu anak selalu lebih dr rindu kat laki sndiri kan..nape hek jd mcm tu..huhu...:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015