Feb 6, 2013

Wordless Wednesday #33 | Awek Dalam Terowong




"di mana ada kemahuan, di situ ada jalan..."






p/s:  Zafirah first day masuk taska hari ni...yeyy! ^_^

p/s:  sakit², lenguh² badan... T__T

p/s:  tak sabar nak cuti raya cina...CUTI!!

p/s:  macam tak jadi je entry WW..   :p


 Kalau suka sila lah LIKE! Terima kasih sudi membaca!

8 comments:

Lya Colours said...

aku pon tak saba nak coti !!

Aty_Fared said...

Yg tak keje ni pon tak sabo nk cuti...eeerrr...tak sabo nk laki bercuti...heheh..:-)

Nurzakiah Hanum said...

hebat keja dia nie

Mas Zull said...

assalamualaikum yana...cun nyer awek kat dlm terowong ni...:)

hazman fadzil said...

hurmm...kalau ko rajin cer amik video skit masa diorang buat keje kat terowong nie...

eima said...

Kesian zafirah.....mesti rindu

D Yatie said...

selamat berkhifdmat..
insyaAllah Zafirah faham..
^_________^

SweetLikeWhat said...

zafirah masuk taska?nanti story ekk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015