Feb 21, 2013

Perasaan yang Pelik~


Dak encem pi Langkawi 3 hari...
malam tadi dia bertolak...
adik² ipar aku yang hantar dia pi Pudu...
dia naik bas...
dia pi Langkawi sebab ada orang sponsor...
cuma transport dari KL-Langkawi-KL je orang tu tak sponsor...
siapa yang sponsor??
tu korang kena tunggu aa dia update kisah percutian dia tu kat blog...
minggu depan korang terjah je la blog Erti Kehidupan tu ye...hihi~
aku pun tak tahu sangat cerita sebenar...
yang aku tau dia dapat sponsor pi Langkawi...
and dia pi sana dengan Alif Cullen *ye kot nama dia gitu*   :)



Aku sebenarnya nak cakap....
aku windu laki aku oiiii!!! kahkahkah~

untuk 3 hari ni:
* takde sape nak dengar aku membebel...
* takde sape nak argue dengan pendapat aku...
* takde sape nak lawan bebel dengan aku....
* takde sape nak bangkang pendapat aku sambil buat mimik muka paling huduh!
* takde sape nak tolong basuh pam and botol² susu pepagi before gi keje...
* takde sape nak tolong panaskan enjin kereta pepagi...
* tu je yang aku boleh ingat buat masa ni...bye!  :p


eh belum habis entry lagi...hahahaha~
sekarang baru rasa macam, "oh i need u sayang!"
tapi time laki ada depan mata kemain lagi sombong kan...kahkah~ (-_-")



so...apa yang peliknya aku rindu laki aku??haha~
entah la...
aku la yang rasa pelik...
sebab masa aku outstation dulu idak pulak nak merindu² laki...
rindu Zafirah je lebey!
oh maybe kalau dak encem angkut Zafirah pi Langkawi sekali
baru aku akan rasa rindu Zafirah more...hikss~  :p

aku ingat masa mengandung je gedik rindu sakan kat laki sendiri...
yelah ibu mengandung ni kan emosi macam ting tong sket...
kejap² kang tacing...
kaki terlanggar grill pun nak tacing, nangis²...grrr~ *ke aku sorang je gitu??wakaka*
tapi sebenarnya perasaan tu ialah perasaan seorang ISTERI...

ustazah aku pernah cakap, bila kita kahwin,
lepas akad nikah je Allah akan campakkan perasaan
KASIH SAYANG dalam hati somi isteri...
masyaAllah...



3 hari je pon papa pi Langkawi...
Zafirah pun windu papa...
tak dapat la dengar dia bebel, "papa..pappaaa...papaaaa..."

Have a safe journey papa!!
have some fun!
jangan lupa BELI COKLAT BANYAK²!!
kalau takde coklat,
BELI FRIDGE MAGNET...
takpun T-shirt I Love Langakwi...errr~  O_o'
tak pun periuk ke...kuali ke...
EH! over lak mak jemah ni...  :p

oke bai! ^_^







p/s:  sape tak sayang laki oiiii~!

p/s:  bila buat entry ni baru perasan , "eh tak banyak gambar laki sendirik dalam hp/pc..." ...aiyakk! -.-'


 Kalau suka sila lah LIKE! Terima kasih sudi membaca!

15 comments:

careno said...

kehkehkeh... lepas g langkawi mcm tu jer... haaa.... untung laa... dpt g hanimun... wakaka... *jelez dpt sponser

eima said...

gambar ank je lebih kan ...

aku tau nape rindu lebih bila die tak sbb tak de sape nk nolong kat rumah ..muahahah

klu tak de org layan kite + tlg bsh botol susu ke ..hehehhe

aku sokmo rindu laki aku waktu dok ber2 ngan fahim kat rumah ari tu tak sabo nye nk tgu die balik kerja ..pelik kan

Anum said...

hehehe
betul kot x de siape nak nolong hehe

emylase. said...

Hehe, normallah tu kan?

anez zamri said...

hihi..comel entri ni..
bile dah berjauhan baru lah rindu berlabuh..eeh macam tajuk novel plak ye.. ;p

Julia Johari said...

hahha aitulah gambar baby je byk dari gambor suami kan...sama le kita...cian somi..nanti kena amik gambor berdua byk2...baru kurang rindu :)

Unknown said...

haha...
tepon la selalu...

OKje said...

Sebenarnya terkejut,... dari blog mak dara maybe terklik bloglist mak dara...
Rindu ngan laki? rasanya laki mak dara bukan ghupe ini... rupanya salah blog hehe...
apa pun salam kenal!

bicara mak dara said...

alololo soooo sweetttt :)

safurara said...

alahaiiii,romantiknya.ehehehe.best lah leh jumpa hari2.jauh skali skali best.balik rindu2.cm sy ni.suami jauh.pjj.smgu skali je jumpa.lg sedih kan.

SUHAIDA said...

alolo...cium je baju2 dia yg tak basuh lg tu.su selalu wat gitu bile hasben xdok..hehhe

mrs kayrul said...

kompem la dak encem sengih2 baca blog yana kat sana....hehehe

Hudalatip said...

biasalah tu rindu suami..sama je ngan akak, time suami depan mata buat biasa2 je tapi bila takde barulah nak miss2 u laa, hehe

Fifi Nadhrah said...

fifi kalau dengar husband O/S je da kelam kabut.. hihi.. selamat sekarang husband selalu O/S pegi pagi balik petang.. naik flight kalau jauh sikit.. cepat sampai tak payah bemalam..

aizamia3 said...

hahaha.. macam comel je entry ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015