Jun 23, 2012

Betapa Tingginya Khasiat Susu Ibu...Alhamdulillah~

4 bulan sudah tegap berdiri  =)



Lokasi:: Mines Shopping Mall


amoi: "brape bulan dah ni??"

aku:  "4 bulan.."

amoi:  "oo anak saya baru 3 bulan...sudah keras and tegap ye badan dia..u bagi dia minum susu apa??"

aku:  "susu badan je..."

amoi:  "oooo u bagi susu badan semata² aa??"

aku:  "aah...100% susu badan..."

amoi:  "ooo oke oke"



Mana² mommies yang fully bf anak mesti ada perasaan bangga bila orang tanya kita bagi anak minum susu apa kan?? hehe  syukur Alhamdulillah dengan rezeki yang Allah bagi...lagi 2 bulan je Zafirah boleh makan solid food...chaiyok! chaiyok mama yana!! ^____^








p/s:  jum vote kitorang nak pi London! klik ini > http://on.fb.me/LfxC6P dan ini > http://on.fb.me/M5hUw6






Kalau suka sila lah LIKE! Terima kasih sudi membaca!

8 comments:

ieda said...

aah memang nampak zafirah semangat skrg nie .. kalah budak seusia dia ..
cukup sihat ;)

Lya Colours said...

komen aku tetap sama. aku geram pipi dia. gigit bleh tak. hihi

azizah :) said...

Alhamdulilah..puas hati tgk anak mbesar dgn bf kan sis..

aizamia3 said...

Alhamdulillah Zafirah makin membesar dan sihat.. ;)

Un Phat Lee said...

hubby pau tak? hahahaha XD

Nyamuk Terbang said...

gram tgk zafirah

Rozuan Ismail said...

susu badan terbaek

aTy _faRed~ said...

betul2..memang bangge dapat berikan susu badan sepenuhnyer..eerr..lelagi kalau ade yang bertanyer..heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015