Jun 26, 2012

Mainan Feveret Saya Hilang =(


korang tau kan mainan ni? bila kita tarik tali tu akan keluar muzik yang mendodoikan...huhu~  aku kecik² dulu pun suka main menatang ni...layan kot...ngee~  sekarang ku turunkan minat itu ke anak aku...bila dia hangin, meragam tiba², hadapkan je muzik ni kat dia...terus dia diam...seronokkkkk dia nengok burung tu gerak²

"cute macam muka ai laaa...pipi tembammmmm.."


tapi sekarang ni tak jumpa pulak mainan tu...mana hilang tak tahu lah...*abeh dah rumah bersepah padan lah muka kan*  tskkkk~  mak aku tau ni kompem bebel...dah dia yang belikan mainan tu untuk cucu dia...haha  tak sengaja la makkkk...nanti yana cari balik ye...haihh~  =.=


korang kecik² dulu mesti ada mainan ni kan?? apa mainan feveret korang masa kecik² dulu??  (^^,)








p/s:  jum vote kitorang nak pi London! klik ini > http://on.fb.me/LfxC6P dan ini > http://on.fb.me/M5hUw6





Kalau suka sila lah LIKE! Terima kasih sudi membaca!

12 comments:

Anum said...

anum cuba utk ingatkan
tapi lupa la
hehe

Lawa Collections✿ said...

kat mn beli menan tu? nanti nak beli untuk anak akak jgklah...mana tau dgn ada menan tu dia dah tak meragam...hehe

Nyamuk Terbang said...

kiter suka main keretaapi yang ats rail tue..kiter duk tgh biar krtaapi tue pusing keliling

Deq's Qienz said...

aloloo kiutnya..sy pon suke, tarik tali kuaq music..mama yg lebih dr anak..hehee, trigin nk like page u tp sori tak dpt tlg, opis dah blok pesbuk :)

UniMeOw said...

hehe baik cari smp jumpa...

comel la muka dia tgk mainan 2,,fokus sgt!!

Siti Fatimah Fuzz said...

wahhh....comel nya...teringat masa kecik2 dulu main benda ni....heheh..cik siti tag awak....http://eimah2328.blogspot.com/2012/06/segmen-aku-nak-jadi-blogger-yang-paling.html.

aTy _faRed~ said...

eerrr..tak hengat pon suker ape..suker kasut kot..tu sampai besar giler kasut..ngeh ngeh ngeh..

aizamia3 said...

takde mainan khusus sebab lebih suka xtvt lasak..

Yana Libra said...

dah tak ingatlah..hehe~

Nurul Akmal said...

aloo comelnyer.. sian dia mainan dah hilang..

zuhaida said...

aloo. tembamnya baby. geram sangat.

hazman fadzil said...

Tak ingat sesangat mainan time umur zafirah nie... tapi BANTAL BUSUK memang ada laa....hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015