May 5, 2014

Thank you Uncle Hazman yang Baik Hati :p

Assalamualaikum...


Kejadian masa dinner kat Pizza Hut hari tu....dah banyak kali jumpa bang Man...blogger makanan....tapi perjumpaan kali ni tetibe Hazman macam baik hati pulak bagi duit raya kat Zafirah....kehkeh~


Mula² dia bagi singgit...Zafirah boolayan je....kitorang ingat dia malu la dengan Hazman....


Time nak balik Hazman hulur duit kaler merah lak....


 huiii laju je tangan kecik tu amek duit merah tuuuuu....mihmihmih~  walaupun muka malu²....tangan tu tak malu lak kan....jangan marah haaa Hazman!! kitorang memang dah didik Zafirah amek duit kaler merah je...kaler biru takyah amek...wakakaka~   v(^_^)"


Untung jadi bebudak....ramai orang nak kasi duit....hehh nape tak kasi kat mak budak sekali ek?? >_<


tq Hazman!! bertambah lagi duit dalam tabung dak Zafirah tu....nanti hari raya bagi lagi ehhh...  :p



 Terima kasih sudi membaca!

10 comments:

Nurzakiah Hanum said...

ala comelnya dia

eima said...

terer mak zafirah ... duit merah je ek ... hihihi

Chekgu Azrine said...

Kongsi 2 ek zafirah..hehe..

Umi Qi said...

ZAfirahhh nak gigit pipi gebu tu leh tak hehhe

hazman fadzil said...

Hurmm.... tu yang tak tahan tu.... kemain laju je ,lepas nie nak test kasi sampul angpau merah la pulak... hehehehe

Fai CeritaCinta said...

pandai zafirah pilih duit kaler merah ye.. hihihi

Umie Artoqiemie said...

uit pantang zafirah ni hehehhee

Diana Rashid said...

bagus nya..macam tu la zafirah..heheheh

Fazleyatul Aini said...

zafirah belanja coki2 plissss

MissNadia said...

hehe pandai betul dia..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015