May 9, 2014

DAPUR: Susun Atur Bawah Sinki

Assalamualaikum...


Kali ni nak tunjuk susun atur yang aku buat bawah sinki....kot boleh bagi idea kat korang sebab bawah sinki bukan lah tempat yang seronok untuk mendekorasi....pastu bukan ada orang nak tengok bawah sinki ko pun kan....diri sendiri je tatap....


Tapi...


dah kata rumah sendiri....mata sendiri yang nak hadap hari²...apa lah salahnya bagi kemas, bersih....kita jugak senang hati.... :)



 simple je susun atur bawah sinki daku....bekas² putih tu mak aku beli kat Cosway...banyak jugak bekas²/rak untuk susun atur yang dijual kat Cosway...pi lah terjah..  ^_^


Bagi aku, bagus susun barang dalam bekas besar macam ni sebab memudahkan kerja lap² habuk segala...tak perlu nak keluarkan barang satu satu....lepas bersihkan bawah tu, nak susun balik barang² pun senang...jimat masa lagi....  :)


Ikutkan bekas² putih tu sebenarnya 'rak'...boleh attached jadi bertingkek²....tapi dah bawah sinki tu ada saluran paip bagai tak muat nak letak rak bertingkek²...tu mak aku biarkan je bekas tu disusun sebegitu rupa...aa paham tak?? ngee~


Jangan ditanya harga bekas tu berapa...mak aku yang beli...kuikuikui~  :p


eh buruk betul gambar dari ipong...kahkah  tak cukup pencahayaan kot~  :p


err macam dah habis cerita je...simple pulak entry aku hari ni....hikss~


Salam Jumaat dan selamat menyusun atur! (^^,)







p/s: esok dah coti...Ahad pi holiday...yahooooo!!! \(^_^)/

 Terima kasih sudi membaca!

15 comments:

Zuraida Rahim said...

kemasnya...

eima said...

kemasnye ...bwh sinki aku ... hahah berterabur

PeRdU cINta said...

Kemas tersusun rapi..

cplud miera said...

cantek kemas. bpe hrga 1 bekas ni yana?

AiniHalim said...

kemas..i like...

Chekgu Azrine said...

bersih dan kemas..

lipstikmerahyana said...

kemas yunk.. kita punya bawah singki letak bawang and tong beras jew yunk.. x cukup tempat.. huhu:(

Rizziela said...

oklah tu..kemas ajer nampak

Wawa said...

takde lemari sinki...hihihi..mampu nengok org punye je la...

sabrinasumayyah said...

selamat berkenalan. jemput ke blog saya pulak :)

Siti Natrah said...

yer...memng kemas..boleh buat ni,tapi kena baiki sinki dululah,sinki kat umah ni asyik keluar air jer,habis basah kat bawah tu...

OmakTwin said...

kite pun peminat tegar cosway..huhu

MissNadia said...

rajin betul mengemas.. look nice, good..

MissNadia said...

rajin betul mengemas.. look nice, good..

Aty Fared said...

Kemas beb...kemas sangat2...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015