Feb 5, 2014

Jom Main Ketuk²!


Assalamualaikum...


Sebabkan Zafirah macam ketagih nak mengetuk² segala benda sekarang ni, aku pun gigih la mencari mainan yang sesuai untuk perkembangan mengetuk dia tu...hahahaha~   mujur la kawan² aku ramai yang buat bisnes menjual mainan bebudak....setakat ni aku lebih suka membeli wooden toy...learning toy kekdahnya...hihi~  


Ni lah latest wooden toy Zafirah...




KNOCK GROUND MOUSE....berbelit lidah nak nyobut! heh~    :p


Kebanyakan wooden toy aku beli online je...so far aku suka membeli dengan Aty...dia jugak lah yang pengaruh aku pasal wooden toy...kahkah~   tak susah berurusan dengan Aty...dah 2 kali aku membeli dengan dia...sawan oii tengok blog dia menjual menan² anak....grrrr~


Elok je wooden toy mouse ni sampai kat opis aku, laju² bukak packaging...mama kena test dulu....nak tengok sesuai ke idak anak aku main...hihi~   bila tengok oke, lepas amek Zafirah kat taska aku terus bagi dia ngadap menan baru...weeeeee!



 kemain khusyuk dia melayan ketuk²...menan baru kannnn...eksaited tahap dewa....takde ubat hilang stress yang lebih mujarab daripada melihat keseronokan, kebahagiaan anak  :')



Ekceli Zafirah ada few koleksi wooden toy....tak banyak la macam toke wooden toy kan....hahaha~   tapi serius wooden toy ni bagus as learning toy...lagipun menan jenis gini tahan lasak...banyak kali jugak anak aku campak, baling, hempas menan² dia...Alhamdulillah takde cacat cela....


Ada banyak lagi pilihan wooden toy korang boleh pilih...just klik link kat bawah ni k!


untuk pembelian pula korang boleh hubungi:
pinkgaragecollections@yahoo.com



tu je nak cerita...bye! (^^,)







p/s: Ramai yang masih bercuti hari ni...aku dah start kerja...tengah tune mood untuk buat kerja...lama sangat cuti...mood pun ke laut...ngee~    @_@

 Terima kasih sudi membaca!

6 comments:

Anum said...

nak join
hehe :)

msredcheesecake said...

jgn dia ketuk tingkap umah dah..hheee

Unknown said...

kiranya untung jangka panjang la beli wooden toy kan....

eima said...

betui la ephyra buat zafirah makin putih wei .. nampak beza waktu baby ngan yg sekarang cam mulus je pipi je rasa nk cubit ngan lempang manja .... huhuhu sabo sabo

Fai Nardir said...

thanks kak lyana for sharing. fai memang tengah mencari mainan utk adam ni. dia macam dah bosan je dengan mainan sekarang. hehe

Dkna Abza said...

pasni zafirah boleh mintak mainan baru ngn mama dia lak hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015