Feb 14, 2014

Jawapan Teka Silang Kata!!

Assalamualaikum....


Alhamdulillah...tamat sudah tempoh berteka teki dalam blog LIFE 101...takmo tepek lama² takut tak mampu nak hadap banyak² jawapan...hihi~


Berjaya jugak aku anjurkan contest....yang pada mulanya ku anggap susah sampai tahap takde orang sanggup join sebab tak sanggup nak fikir...ku sedar ku bukan artis...macam orang heran sangat dengan life aku kan....sobsob~   sekali tengok jumlah penyertaan, pehhh...senang rupanya teka teki aku....!!! hahahahaha~  


You've made my day!! all of you!! korang lah pembakar semangat aku untuk terus menaip, merapu, membebel, melenting, meroyan segala *hug ketat²*   :')


oke ni aku tepek jawapan teka teki...




Semua jawapan korang aku dah publish....pi la tengok betul ke idak korang jawab...kikiki~


Aku perasan ramai salah jawab soalan no. 9 and 10...anniversary and ejaan Whoopee tu...kihkih~   chill je k...mungkin rezeki uols dalam next contest...eh! *gulp*   O_o


Next entry aku update list penyertaan and senarai penganjur hadiah...insyaAllah...


till then...tata! (^^,)





p/s:  busy...busy...busy....

 Terima kasih sudi membaca!

10 comments:

mila said...

yehuuuu jwpn sy seme betul....

Anum said...

tahniah2

eima said...

hoolah salah plak nama atuk zafirah ..aku letak akianjang kot ....

Nurul Aziz said...

rasa macam semua betul, macam ada can boleh menang ni. KAHKAHKAH..

HAPPY BIRTHDAY ZAFIRAH :))) semoga jadi anak & kakak yang baik. Ameen.

ecadwinkyasha said...

rasanya betul semua..hehehe

btw, HAPPY BIRTHDAY Aimy Zafirah

mrs kayrul said...

agak2 aku menang tak yana???...hehehe

Unknown said...

Alaaaa. Soalan 9 salah. :( Takpe. At least dah try. :)

ida said...

Semua jawapan betul...Tp mcm xde can betul jer, sbb ramai yg join pon btol jg jwpn

Kiera Rashid said...

Yeayy, Kiera ounya semua betul. Alhamdulillah :'D

Puan Eka said...

alamak ejaan whoopee salah huwaaaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015