Feb 16, 2014

Senarai Penyertaan dan Sponsors Teka Silang Kata Life 101 !!

Assalamualaikum...


Bawah ni senarai penyertaan yang sudi perah otak, belek² entry lama...huhu  korang memang sporting!! DIINGATKAN, sorang hanya valid untuk submit 1 penyertaan sahaja! ada juga yang hantar sampai 2-3 jawapan...kat emel pun hantar, fanpage pun hantar, komen pun dia jugak...iskisk~   takmo la gitu...1 penyertaan je kayyy...  (^^,)


Aku mulakan dengan yang drop jawapan di komen box...ada yang aku tak boleh access blog korang...so please double check k...  :)

1) Achiek Anis
2) Papa Blogger
3) Mummy Asyraf
4) Allene
5) Nadt
6) Ciknaa
7) Naziha (akaun Google)
8) Siti Rohani (akaun Google)
9) Fifi
10) Cik Puan Eka
11) Mama Safiy Arfan
12) Ain
13) Nurul Aziz
14) Elly
15) My Aisy
16) Mama Syahmi - blog not available??
17) Nadrah Ismail
18) Eima
19) Missiza
20) Cherry ijau
21) Fariehan Ibrahim
22) Ieyka Shahidan
23) Dzailin Dzulkaflie
24) cutegurlzz93
25) Khairiah Mohd
26) Naz Nur Nhazzla
27) Miss Butterfly
28) Siti Aminah
29) ummie mirahaziq
30) Eca Dwinky Asha
31) Nur Zahidah
32) Rabiatul Adawiyah
33) Nenek Tudung Wangian
34) I am Ain
35) Nor Roszana Rahim
36) Ida
37) Ann
38) Deqwa
39) Mustaffa Kamal (akaun Google)
40) Nanakimie
41) Amy J
42) Sue (profile private..tak boleh access to blog)
43) Lufly Queen
44) Mrs Kayrul


Mereka yang submit jawapan di emel:

1) unica_adila@yahoo.com.au
2) noraida85@gmail.com
3) sahirah_syahira@yahoo.com
4) fatimahzakiah.shaharuddin@awc.com.my
5) lavender_ville305@yahoo.com
6) eisyahabr95@gmail.com
7) lin_nurul0108@yahoo.com
8) iranurazira@ymail.com
9) aredhiq@gmail.com
10) noorfarhanaramli.86@gmail.com
11) nita1289@gmail.com
12) norafidahazmi@gmail.com
13) secret_fyqa@yahoo.com
14) ieda31344@yahoo.com.my
15) nurfatin.atiqah@ymail.com
16) mas@sanyei.com.my
17) farhana.mohamad@ymail.com
18) syazwanimohdzokri@yahoo.com
19) aireusifah8887@yahoo.com
20) norliezzati@gmail.com
21) rinafaridilcahaya@yahoo.com


Dan yang terakhir, penyertaan melalui mesej di fanpage:




85 penyertaan kesemuanya!! wow!! walaupun tak boleh lawan 1st giveaway aku dulu....yang mana ada 190 penyertaan! hehe  tapi aku tetap bersyukur...ada jugak sudi join siap menelaah, belek² entry² lama untuk cari jawapan....terharu nyah! :')


Aku harap korang faham lah ye kalau aku lambat umum pemenang...entry ni pun aku dah draft dari minggu lepas lagi...ko ingat senang nak kumpul nama, emel siap link bagai dalam entry???? ngeee~  oh siapa yang namanya, emelnya takde dalam list tapi korang dah submit jawapan mohon inform aku direct to my mail k... ctliyanadmib@gmail.com...kut la aku terlepas pandang....


Now, jom tengok senarai sponsors pulaks...

1) MR. REDSCARZ
2) ERTI KEHIDUPAN
3) KAK YUN
4) CHOCOBERT
5) SYAF
6) WENDY PUA
7) AMIRAH HAWA
8) ALIFF
9) AFIDAH AZMI
10) FUH.MY
11) WAWA BOUTIQUE
12) REFUBEE PRETZEL
13) MAWARDI
14) ANGGUNITA
15) FINGERTIPS SHOP
16) BIFA'S COLLEZION

16 penaja hadiah....tapi total hadiah ialah 33 !! sebab ada yang sponsor lebih dari 1 hadiah...belum campur lagi hadiah dari penulis (aku ler tew)...tu jadi banyak...hihi~


Untuk 3 pemenang utama korang boleh pilih mana² hadiah yang korang suka (list hadiah refer balik entry asal aku SINI)...siapa cepat dia dapat k...HAHA! v(^__^)"


Aku akan bahagi pemenang utama mengikut kategori...

1) kategori komen
2) kategori emel
3) kategori fanpage


to be fair...sebab aku tak tau siapa submit dulu antara 3 kategori ni....


Selebihnya, aku akan beri as saguhati...


Muchas gracias semua yang sudi join dan yang sudi sponsor hadiah...semoga rezeki korang terus melimpah ruah...amin~


and good luck kepada yang join! (^^,)






p/s: aku try umum pemenang next week k...harap bersabar..  :)

 Terima kasih sudi membaca!

15 comments:

Unknown said...

waaa..email kita ada..
hope bleh menang..wink2 :)

Fariehan Ibrahim said...

yeayy! nama kita dh ada :D

Unknown said...

Hye, saya suka baca blog awak, baru2 ni saya baru blog harap awk boleh singgah dan follow blog saya. awksweetgitu.blogspot.com :)

Unknown said...

yeay... nme kte ada... hrp2 bjya ktegori fanpage...

Anonymous said...

yeye,,,
nama kita pun ada...harap dapat menang....

Anonymous said...

yeye,,,
nama kita pun ada...harap dapat menang....

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
farhana mohamad said...

email sy ad. hehehe

mila said...
This comment has been removed by the author.
Kiera Rashid said...

Katogari Fanpage.. Huhuhu... Teringin nak menang,... Hope Lucky :'D

eima said...

aKU TAK MENANG SBB SALAH JAWAB AKI ANJANG ... HUWAAAAAAAAAAAAAAAAA

ieyka_shahidan said...

ok xsbar nak tgu senarai pemenang...hehe

DeQWa said...

yeayyyyy akhirnye,,,,nama ade jugak...
mintak2 dapat menang...

Puan Eka said...

yayy nama kite ade hehehehe

Unknown said...

yeay dah de nama kat atas...
harap de rezeki...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015