Feb 4, 2014

Review Ephyra | oh My Ephyra~ ^_^

Assalamualaikum...




Aku takkan jemu bercerita kehebatan Ephyra pada orang luar...sebab aku sendiri dah cuba dan alami kesan-kesan Ephyra....aku bercerita pengalaman aku sendiri...dah la product hebat, service yang aku dapat dari pihak Oceanlife (pengeluar) pun sangat hebat!! tahniah Ephyra! ♥ ♥ ♥


Kesan terbaru yang aku nampak is wajah semakin berseri....aku nak remind lagi sekali ye....setiap orang takkan sama tempoh untuk nampak hasil setelah minum Ephyra...ada yang seminggu je dah nampak hasil...ada yang kena tunggu sebulan....depends!



Sebelum amalkan Ephyra, kulit muka kemain kusam...dengan eye bag lagi...aku tak pernah perasan eye bag aku seteruk dalam gambar...hahahaha  bila belek gambar lama rasa macam....urgh! selekehnya! T_T  


Tapi after few months mengamalkan Ephyra aku perasan kulit muka lebih glowy dan lembab...bibir pun lebih mulus...tak kering dan mengelupas....and no more eye bag! walaupun susah gila nak tidur lena malam²....ada anak kecik kannnn...tapi tetap maintain comel....hakhak!


Lagi kehebatan Ephyra ialah ianya mencuci dan membersihkan perut kita....sekaligus membetulkan sistem penghadaman kita....


"Perut punca segala penyakit..."


Pernah dengar kata-kata tu?? boleh kata every review yang aku tulis mesti akan mention pasal sistem penghadaman...bila perut kita bersih, sihat insyaAllah akan nampak kesannya pada wajah kita, tubuh badan kita yang lain....


Dah ramai yang bercerita pasal Ephyra...korang boleh google je...macam-macam jenis review ada....tapi rata-rata lebih kurang sama je....korang kenal Memey Suhaiza kan??? ko tengok kulit dia...licin gila...aku pernah jumpa dia LIVE...kulit dia memang cantik! macam mana rupa dia dalam gambar, macam tu la dia di luar....kulit idaman wanita Asia oiii....hahaha...


Kalau korang masih belum mencuba tapi ingin tahu dan rasai sendiri kehebatan Ephyra, JOM buat pembelian segera!!


Hantarkan emel ke info@oceanlife2u.com.....atau boleh hubungi terus ke HQ 0341417889 atau sms 019 3999 238 ....


atau layari:
1)website official - www.oceanlife2u.com
3)instagram- ephyra2u


Harga??


Untuk premium box (30 sachet), sekotak RM197, 2 kotak RM380....


Trial pack (10 sachet), RM68...


Untuk harga kasih sayang....hubungi aku personally di ctliyanadmib@gmail.com....


Jom cantik sama-sama!! ^__^








p/s:  Last day cuti...spend time with my beloved daughter Aimy Zafirah yang semakin cerdik dan lasak...buat aku makin rindu bila dah masuk kerja nanti... (^^,)

 Terima kasih sudi membaca!

6 comments:

Anum said...

great

Anonymous said...

suka ephyra.. :)

Fazleyatul Aini said...

ok cun ! haha

eima said...

tak sabo nk tgu hari tersebut nk sentuh pipi ko ...yg dah licin tu ...

gambar b4 tu cam dah tua .. tp bila tgk gambar sebelah muda betui ....

mrs kayrul said...

dah cuba...

Sheila Salim said...

Assalamualaikum, tak sabor nak cuba bulan depan. hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015