Feb 3, 2014

Debit Card Superman! :p

Assalamualaikum....


 Kad lama....gambar ceri...dah bengkok² pun kad tu...padahal aku simpan leklok je dalam wallet....huhu~   bulan 3 tahun ni kad aku jadi expired....tak pernah tau debit kad ada expired date rupanya....1st time guna debit kad...naif je....ngeee~


Aku tukar kad area opis aku je...senang...nasib opis fleksibel...takat nak keluar kejap untuk berurusan kat bank dorang tak kisah pun....as long as inform je kat staff lain kita pi bank....hehe~   member aku cakap kalau ada pilihan design kad nak la tukar...dah bosan tengok gambar ceri....aku pun setuju gak dengan idea dia....


dan....


memang ada pun design lain....cuma tambah RM12 (dorang deduct terus dari akaun)...kalau amek design ceri takde bayaran apa pun....


TARAAAA!!!!



ohsem beb!!! aku tunjuk kat dak encem dia jeles...kahkahkah~   


oh masa tukar kad dorang suruh key-in password sementara je....lepas tu korang kena pi atm untuk tukar balik password...lepas tukar password baru boleh keluarkan duit....giteww~


korang punya kad design apa?? (^^,)








p/s: hari ni duk rumah je...encik asben kojo tak dapat jalan-jalan sangat...huhu. korang cuti ke kerja hari ni?? ^.^

 Terima kasih sudi membaca!

10 comments:

NinaAz said...

wah. ada yg lagi baru ekk. cantik2. nina punya still lg ceriberi tu. hehe

Fazleyatul Aini said...

aku punya takde design. kaler hitam kuning hahahaha

Linda said...

wahh bestnyaaa...nak jugak lah tukar gambar kad maybank. Thanks for info Yana ;)

Anonymous said...

ari tu asben tukar x dpt pun kad ni?? hehehe...

Unknown said...

cantiknya kad baru. 12 ringgt pun berbaloi...tp kad baru nie ada expired date x?

Dkna Abza said...

dkna pakai yang kuning..confirm tak ada expired! heheheee

Dkna Abza said...

dkna pakai yang kuning..confirm tak ada expired! heheheee

Chekgu Azrine said...

Hari tu dah tukar tp xd pong design superman..huhu

eima said...

hmmm aku rasa cam ceri kot...lupa la pastu mls nk cek ..hihi

Unknown said...

Hurmmm.... ko dah kasi reminder kat aku nie untuk tukar kad debit nie...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015