Sep 5, 2012

Macam ni Pun Ada ke?? Dunia Akhir Zaman =.=




ni aku snap masa tengok rancangan 999 kat TV3...
masa ni pihak berkuasa tengah geledah pusat hiburan 
masa bulan Ramadhan...
dah lama punya cerita la nih...hihi~  
sedih tengok masih ramai orang Melayu ISLAM 
yang masih sesat...masih jahil...masih alpa...
paling sedih bila anak beranak buat kerja tak senonoh...
minum arak segala  T__T


korang tak takut mati ke??
tak takut ke balasan Allah akhirat nanti??
apa tak cukup ke tanda² kebesaran Allah di dunia ni
yang mampu membuatkan kamu insaf???
nau'zubillah~



"ya Allah, aku minta perlindungan bagi keluargaku dengan kalimah-kalimah Allah yang sempurna daripada setiap syaitan, binatang yang berbisa dan bencana ain (pandangan mata yang menimpakan penyakit)"



Kalau suka sila lah LIKE! Terima kasih sudi membaca!

8 comments:

Pn. Sheila@CC said...

astagfirullahalazim...

cha said...

i pn tgk 999 hr tu dh tua minum arak lg kt public plak tu. tak segan btul la dorg ni

Eca Dwinky Asha said...

altaghfirullahhalazim......

Saya Disini said...

isk3

Mr feckry said...

adoiyai

aTy _faRed~ said...

Yeah...akhir zaman...

azizah :) said...

Ya Allah..jauhkanlah kita dan keluarga kita dari perkara2 yg tak baik!

azizah :) said...

Ya Allah..jauhkanlah kita dan keluarga kita dari perkara2 yg tak baik!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015