Feb 9, 2012

Gong Xi Fa Chai Bersama Petronas

Memang menarik TVC (television commercial) CNY dari Petronas untuk tahun 2012...setiap tahun Petronas pasti akan buat satu kelainan dalam TVC mereka...tak percaya, sila lah tonton~!  (^^,)





menarik bukan?? cakap menarik sekarang! v(^^,)




Baru-baru ni, Petronas ada lancarkan satu event di KLCC dan ada berita menarik kepada yang minat fotografi...apa dia?? aaa sila teruskan membaca!  ^__^




Event ni diserikan oleh Datuk Mohammad Medan Abdullah, Senior General Manager of Group Corporate Affair Division of Petronas...beliau menerangkan dengan lebih lanjut mengenai TVC (television commercial) daripada Petronas..




Acara tradisional masyarakat cina tidak dilupakan iaitu upacara "Lou Yee Sang"...alaaa yang dorang duk gaul² segala benda dalam pinggan tu...hihi~  aku tak pernah cuba lagi makan yee sang...tapi teringin nak cuba..erm erm..mungkin CNY tahun depan je lah kot untuk ku cari peluang makan yee sang  (-_-")






Majlis jadi bertambah seri dengan First lion dance Performance in 2012!! KLCC menjadi saksi utama...pehh happening kot! Selalu jugak aku tertanya², dorang ni tak jatuh ke menari² atas palang besi tu?? aku yang tengok ni dah rasa gayat...haha tapi sangat best oke! setahun sekali je kot dapat tengok tarian singa ye dak??  =)



yeahh singa ini dapat makan ang paw...eh! =P




Untuk menghangatkan lagi CNY 2012, Petronas telah bekerjasama dengan Leica Camera AG mengadakan satu fotografi contest dengan tema "Reimagining energy"...korang boleh submit gambar korang yang ada kena mengena dengan CNY di Facebook PETRONAS...rugi weii tak join! kang aku sebat semua hadiah kangggg...haaa meleleh je korang tengokk...haaaaa~!  =P







Kalau suka sila lah LIKE! Terima kasih sudi membaca!

2 comments:

eima said...

speechless la ... dslr pun aku tak dak ... yg enpon kokak je ... tak mo la masuk

Unknown said...

tak pandai la nak nilai gambar kita ambik menarik ke tak?/yang akak tau gambar muka sendiri je yang menarik..mnuahahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015