Feb 9, 2012

Photography Contest - "Reimagining energy"


Entry sebelum ni aku ada ajak korang join contest Petronas kan..? aaa sekarang aku nak war-warkan yang aku sendiri dah TERjoin contest ni...weehuuu~  dah alang² tangan ni suka nak snap snap gambar, apa la salahnya pertaruhkan satu gambar untuk menang hadiah best dari Petronas..ye dak?? (^^,)




Kita boleh submit gambar mengikut kategori...jadi tak perlu risau nak bersaing dengan kameraman profesional...kalau takde kamera canggih pun tarak hal~!


Ini gambar yang aku pertaruhkan..ecewahh~  amek guna kamera handphone je derr...so aku select kategori 'Mobile'...senang bukan??


"Dragon Year gives more 'Prosperity' in my life"


tuuuuu yang dalam prot tu kira 'prosperity' lahhhh...'kekayaan' yang tiada bandingan nilainya...huhuhu~  apa tunggu lagi??? jum lah join contest ni...takkan nak bagi aku menang sorang²?? *macam boleh menang kan..muahaha*  =P


Jum terjah Facebook Petronas dan submit gambar yang korang rasa terbaik sempena CNY 2012 ni...all the best!!  (^__^)






Kalau suka sila lah LIKE! Terima kasih sudi membaca!

6 comments:

Liyana Anuar said...

Baby dragon~~~~ hehe :)

FarhanahAdzlan said...

comel=)
gud lak sis=)

Nana said...

semoga baby nye pun kiut,macam naga..eh silap..macam ibunya..hee

mas saari said...

good luck yana!
akak pun dah join contest ni..

Anonymous said...

mcmmana nk join nie,akak yana yg cantik??:) hee

Zabid9897 said...

tolong joinkan utk along sekali..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015