Sep 24, 2010

Macam² Boleh Buat Dengan Komputer

Macam malas nak menaip...jadi layan gambar je oke... sumber adalah dari email...^_^






1)  Ayam goreng...??





2)  Penguin nakal...erk?





3)  sesuai letak kat pc smoker...huhu~







4) kena belajar dari Jackie Chan martial art untuk lawan peluru...ngehehe~







5)  apakah?? @_@






6)  gambar ni macam dah selalu jumpa kat internet kan ^_^







7)  kesimpulannya budak ni memang malas nak belajar...-______-







MONA LISA'S BROTHER....











*HAVE A GREAT DAY*










p/s:  malam ni bermula misi memenuhi jemputan rumah terbuka kawan² dan misi ini akan berlangsung sehingga hari ahad..yeayy!  jimat duit makan aku for the whole weekend...ahak!  \(^_^)/


17 comments:

mizz sue said...

PALING SUKE YG PENGUIN...HAHAHAH

Lya Colours said...

haha kedengki gila penguin tuh

sAya ciTAh kAMu sApE.. said...

jemputan hari terbuka raya kat Apartment Ilham, TTDI jaya xde ke???

y@n@ M!B said...

:mizz sue:
hehe jahat kn =p




:Lya Colours:
tau xpe..pehtu wat muka inesen -__-




:sAya ciTAh kAMu sApE..:
tgh tggu gak jemputn tu..haha~

Along Tapa said...

agak2 bile ek nak tggu makan free dari ko lak...ahaks~~~ko faham2 la ek~~~ :p

Gorengbaek - Apa ko rasa long??

zuar said...

mcm2 la cik yana ni..gmbr mr beanalisa tu yg xthn tgk tu..muahaha

http://zuarxpdc.blogspot.com/2009/12/18-teknik-mudah-promosi-blog.html

sweetsal said...

nakalnye penquin tu..hehe

nabilah_2908 said...

tertarik pasal org korek hidung tu..

lepas ni pi berburu tk payah bawa senapang dah..hehehe.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
WATAK ATOK DALAM ESC

POSH76 said...

kiut2 ajerkan...bessnyer penuh jemputan tu hehe

POSH76 said...

comeilaaaa semua tu...bessnyer nak pi open house...nanti amik gambo bnyk2 yer

y@n@ M!B said...

:Along Tapa:
ko dtg bangi roger la..meh dtg rmh aku meh..lalala~ =p

y@n@ M!B said...

:zuar :
hehe cute je kn..=p

y@n@ M!B said...

:sweetsal :
kannnn =p

y@n@ M!B said...

:nabilah_2908:
haha senangnye idup cemtu =p

y@n@ M!B said...

:POSH76:
orait..mmg wajib amek gbr..heee~ =)

cipan_forevor said...

hahahha.. kelakar...

pinjam ye... nk anta kat seorg gadis di fesbuk... nak mengorat

y@n@ M!B said...

:cipan_forevor:
ceh buley berkesan ke?huhu..amek lerr =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015