Mar 6, 2010

Rumahku Syurgaku


Kalau uols perasan entry pasal aku eksiden before ni macam kena delete kejap, tapi aku publish balik atas sebab2 tertentu *macam2 lah ko yana oiiii*



Malam tadi jam 2am aku sampai rumah..pehhhh windu bangat dengan rumah..Tapi ofkos la paling windu with my parents kannnnn...hehe..lama tak peluk2 mak and ayah...weeeee...xoxoxo (*.*)

Dah lama juga tak dapat tido lena atas tilam yang empuk (spring bed), berlapikkan bantal yang gebu, selimut yang tebal dan haruman yang sangat segar yang telah semadi di dalam otakku selama 23 tahun (lebih sikit). Lena beb!! Walaupun aku batuk2 tapi sikit pun tak mengganggu mimpiku yang sangat2 indah...

Oh sudah tentu aku merindui Sabah, Kota Keningau, site2 di kawasan pedalaman tu serta kawan2 di sana...You guys memang superb ah! Thanks 4 being such a good friends. Teach me bout life and cara2 berdikari dan enjoy dengan life sebab kita cuma hidup sekali dan cuma akan merasa zaman muda dan bujang hanya sekali..

Oyeahh!! pada semua wanita2 di luar sana yang masih belum berkahwin, enjoy la hidup anda sepuas2nya sebab bila dah kawen memang banyak aktiviti akan terhalang. Lagi satu, laki memang suka wanita yang lasak dan pandai menjaga diri walaupun keseorangan di tempat orang...ermmm aku rasa ayat tu macam menyerlahkan lagi sifat poyoku...huakakakaka.. \/(^_^)

Yang pasti aku tak menyesal pilih kerjaya ni, tapi bak kata orang tua2, ukurlah kain di badan sendiri. Maksunya kalau dah rasa2 tak mampu nak handle kerja2 yang amat2 berat tu baik lah tarik diri dan berilah peluang pada yang betul2 berbakat dan minat dengan kerja2 kuli yang bagai tiada sifat perikemanusiaan itu.





Pertama kali entry tiada gambar..Sebab aku malas nak upload..hahahaha..sila jangan benci aku..newayssss...terima kasih sudi mengunjung belog saya yang tak semenggah ni. Lepas ni akan aku dapatkan balik traffic yang mantop macam before ni..errr maksud aku nak improve traffic lerrr...huhuhu..




p/s: Tadi pergi kenduri kawen kazen aku..ramai gak kazen2 aku dah kawen..tinggal aku dgn Iza je..bila turn kita lak Iza??mcm ramai dah langkah bendul je nih..haish..(-_-")



12 comments:

joegrimjow said...

skrg ni klu lewat
konpem kene lngkah bendulnye
hehe

yanamib said...

:joegrimjow :
haha..terasa I taw ;p

peminat misteri said...

erm... sy trauma tgk entri yg di delete tue...

apakah?

risau peminat2 cik yana

Faz said...

stuju!! b4 kawin buatla mcm2 aktiviti yg lasak etc.. for my case,,tringin sgt nak p mlancong puas2 and nak daki gunong kinabalu..tp susahla sbb skrg dh ade anak..mase bujang x ambik ksempatan.. sigh..

BENA said...

wah wah
dah ade kat umh ek skg sis
da xpegi sabah da la ek nati?
huuu~
=)
nati kalo nk kawen
jmput zraaaaaaaaaaaaaaa~
HAHAHAK!

yanamib said...

:peminat misteri:
haha..trauma kah? bila tgk en meo riso trus ilang trauma saya..lalala~ ;p

yanamib said...

:Faz:
waa sy pn lom sempat nek gunung kinabalu..pi je la nek dgn hubby, ank tu tggl kejap kt rmh oke kut..ehehehe..mandai je sy ni ;p

yanamib said...

:riBEna:
erm maybe tak gi dah kut sabah..hehe..kalo gi pun melancong je la =)
kena rajen2 keep in touch nnt kompem sis invite ah..hehe

d0tbl0gsp0td0tk0m said...

.."..bila turn kita lak Iza?.."

pilihlah aku.. sebagai teman mu.... huhuhuhuhu

yanamib said...

:dotblogspotdotkom:
haha...sila jwb iza ;p

miss lolly a.k.a luvfareda said...

cepat rr kawennnnnnnnnnnnnnn !

yanamib said...

:miss lolly a.k.a luvfareda:
erk tggu lolly dl..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015