Mar 6, 2014

Jom Mengaji~!

Assalamualaikum...





alolo pandai nak baca Yassin ye...huhu~  walaupun ada je telekung dia kat rumah tu...tapi dia suka nak pakai apa yang papa or orang lain pakai...tak kisah la nak! semoga senang anak mama hafal quran dah besar sok...amin~


oh Zafirah dah boleh hafal alif ba ta sikit²...tapi sebutan ke laut laa...ikut sedap mulut dia je sebutan tu...hikss~  >_<


Macam mana korang ajar anak korang mengaji ye?? (^^,)



 Terima kasih sudi membaca!

6 comments:

msredcheesecake said...

sejuk perot tengok... camtu lah kan, anak dara kena pandai ngaji...

Nurzakiah Hanum said...

COMEL SANGAT2

mOoN said...

comelnya...alhamdulillah..sejuk perut mama ngandungkan zafirah.. :)

eima said...

alisha aku belum ajar tp fahim aku ajar iqra

Sunah Sakura said...

alahai..comel je zafirah ni!

diana said...

Ada orang ajar anak ngaji guna tab.heheh..ada yang guna cd,ada guna mainan yang ada ngaji2 tu..macam2..tapi akak lebih selesa ajar cara orang dulu2.duduk dan baca!
heheheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015