Oct 22, 2009

Tergelincir





Korg penah x ada experience jatoh tangga depan org ramai??pada yg pnh mesti korg tau betapa darah sgt byk b'kumpul di pipi pada masa itu (blushing lerr tu).

Dgn bangganya aku ngaku aku pnh ada experience yg cenggitu...huahuahuahua *apakah?*

Alkisahnya begini...mende ni jd da lama gak..beberapa thn yg lps..xingt thn bila...Time tu aku still stdy lg & awl2 bercentan cintun la kirenyeee...heh3~ *lom cite da malu..ish..*

Pada satu mlm, dak encem ajak g tgk wayang kt mid valley..tp weols bkn la g berdua, ada lg 2 org membe aku follow..dorg ni kire pasangan kapel gak la...Tak silap aku, weols tgk wayg mid night...xingt cite ape..huhu...

Bila wayang abes, aku and dak encem antara orang terawal yang kuar dari panggung..weols duk asing2 dgn membe2 weols td..nk privacy la kunun (mcm la kiri kanan xde org..hoho).
Untuk kuar dari panggung ke Mall, kna melalui tangga..tangga tu plak bkn tangga yg ada karpet2 tu, tp tangga tiles sumenye, yg licin tu...

Nak dijadikan cite, masa turun tangga tu aku dgn dak encem jln agak jauh..die jln ke depan sket dr aku...aku lak jalan suke syok sendiri...sekaliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...zzuuuppppppppppp...!!!!
tetibe je aku da terduduk atas tangga tu...hadeiiii...selipar yg aku pakai tu licin rupenye...

Seperti yg aku katakan mule2 td, weols antara org TERAWAL yg kuar dari panggung...so haruslah ramai org di belakang weols kannnnnnnnn...time aku jatoh tu, sume org berenti berjalan..dak encem pn mcm terkedu sekejap, aku lg la terkezuttt tetibe lak leh tergelincir kt situ...sume org yang menyaksikan kejadian mcm 'pause' sekejap dpd aktiviti dorg (aktiviti ape la sgt time kuar wayg..haha..)

Dalam beberapa saat pastu, aku pn bangun, orang lain yang tengok 'wayang free' tu pon meneruskan perjalanan mereka ke destinasi masing2 (g kereta la kn, kedai da tutop time midnight). Time tu pinggang dgn bontot aku mmg terasa saket yang amatttttttt...di tambah dgn rasa malu yang amatttttttt..aduyaiiii...Tetibe dgr lak sore2 sumbang yang gelakkan aku...cissssssssss..ampeh korg...tp aku xleh salahkn dorg, sbb kalo aku tgk orang jatoh cemtu pon aku gelak gak...hohohohoho...

Otw g kete tu aku wat la muke kental kunun2 xde pape.tp dlm hati mmg rasa nk nanges sesgt dh ni..isk..weols jmpe dgn membe2 weols td kt luar wayang...time jmpe tu membe aku mmg da leh baca muka aku semacam je..dak encem pn cite la kt dorg psl kejadian aku jatoh tangga tadi...memule die gelakkan dulu (ampeh ko mcd), pehtu baru die tenangkan aku...huh!! time die tenangkan aku tu, aku rasa sedey sgt2..bkn sedey ape, tak tahan gilerrrrr saket pinggang+bontot...campur lak dgn malu sbb ramai org yang tgk!!! aku pn ape lg...kuarkan la air mata mutiara!!!uwaaaaaaaahahahahaha (mcm xikhlas je nanges..ngeh3~)

Masa tu jugak 1st time aku nanges dpn dak encem..isk..seyes malu..ilang kemachoan keayuan aku...pehtu weols g lepak kt Infra utk mkn..dak encem sgt baek wooo pujuk aku..leh lak die wat ayt cemni, "tu la len kali pegangla tangan..jgn jalan jaoh2..bila jatoh xde sape nk sambut.."
xleh blah btol statement..hahahahaha..tp sejak dari kejadian tu, dak encem sentiasa pegang tangan aku everytime nk turun tangga. xmo pisang berbuah dua kali kabonye..weeeeeeee~ caring juge anda dgn gf anda ini..lalalalala~ Aku juge da xmo bli dah selipar rm10 tu..haishhh..nyusahkan je...isk~

Tu la kisah aku jatoh tangga..skrg ni aku da xrasa malu, tp rasa kelakar bila teringat kisah ni..hehehehehe...time menaip ni pon leh senyum sorg2..adeh~



p/s: malam ni nk g Jusco..beli adiah org kawen...lalalalalala~




8 comments:

niesz said...

jgn sedey k..emm..mayb ade hikmah nyer jugak jatuh ni..at least awk tau yg dak ensem syg kat awak.ehe..sweet lorh!

sah90 said...

ahaha..
Baru baca cerita ni pun dah nak gelak guling2..
Apatah lagi kalau tgk scara live..
He3
(^_^)

Aina Rahman said...

best ape jatuh tangga..aina penah jatuh kerusi..encik bf siap tengok pastu gelak2..kuang asam!! hohoo..pastu mmg sakit la segala urat belikat..ngee

yanamib said...

:niesz:
isk..malu i~ ;p

:sah90:
ntah2 mmg u yg gelakkn kite time tu..haks! ^_^

yanamib said...

:cik aina:
best??slalu jatoh ek??hehe.. xmo la jatoh2..mude2 ni mmg xrasa saket..da tua sokkkkk....payah2 ;p

Unknown said...

pernah jatuh tp buat muka bodo ajer bangun cover line

Unknown said...

hahaha..lawak ar cite yang nie..

IKLAN FREE & Follow Blog Labi-Labi NineMustafa
& JariPlastik

Pendedahan Exclusive : Penyanyi Islam Membidas Mufti
Tutorial : How To Pay Using Maybank2U

aDisH.sHidA said...

YANA JANGAN MARAH....SHIDA BACA NIE SAMBIL TERGELAK2...HAHAHHAHAA....DOK BAYANGKAN CMNE KEADAAN MASA TU..HEHEHE...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015